《2》

79 16 2
                                    

პატარა ლამაზ ითახში გამომეღვიძა, ღია ფერის კედლები იყო და საწოლზე ვესვენე რასაც ქვია უცბად ექიმი შემოვიდა ჯუნგქუქთან ერთად და მითხრა რო გადაღლილი ვიყავი და დილიდან რო არაფერი მიჭამია სწორედ მაგიტომ წამსვლია გული.
ექიმმა წამლები გამომიწერა და კვება დამინიშნა შემდეგ კი წავიდა.

ექიმის წასვლის შემდეგ ჯუნგქუქი ჩემ წინ იდგა შევეკუთხე თუ სად ვიყავი მან კი მითხრა რო მარკეტის თანამშრომლების ოთახში ვიყავი.

წამოვდექი ჯუნგქუქს მადლობა გადავუხადე და ჩემი არჩეული ტკბილეულები ვიყიდე ჩემი განადგურებული სასმელის ყიდვაც მომიწია.

შემდეგ გამახსენდა რო მაღვიძარა უნდა მეყიდა, რადგან დღეს დილით სიცოცხლეს გამოვასალმე.
იქვე ახლოს 'Miniso' იყო შევედი და ძალიან ლამაზი მაღვიძარა ვიყიდე, ნუ აზრზე არავარ რატო რადგან ალბათ 1 კვირის მერე კიდე გავტეხავ, მაგრამ ისეთი ლამაზი იყო გვერდი ვერ ავუარე.

სახში მივედი და სახლის პატრონმა მითხრა რო სახლს აღარ აქირავებს და სხვაგან უნდა გადავსულიყავი მე კიდე არ ვიცოდი რა მექნა ამ 1 დღეში. მაშინვე სახლსი შევვარდი ჩემოდანი გამოვიტანე და ტანსაცმლების ჩალაგება დავიწყე, აბსოლიტურად ყველაფერი ჩავალაგე.

შემდეგ ჩემ გიჟ დაქალს იუნას დავურეკე და ყველაფერი მოვახსენე, ღმერთს მადლობა რო მითხრა სანამ სახლს იპოვი ჩემთან დარჩიო. მეც ავიბარგე და იუნასთან გავექანე. დაახლოებით 30 წუთში უკვე მასთან ვიყავი. დავლაგდით და ქათამი შევუკვეთეთ რა დროსაც მამა მირეკავს და მეუბნება რო გარიგებით პაემანზე უნდა გამიშვას. მე რათქმაუნდა გავგიჟდი, მაგრამ რა აზრი აქ მამაჩემი მამაჩემია. ამ დროს თავში გენიალურმა აზრმა დამარტყა მამას გავუთიშე და პაემნის შესახებ იუნას მოვუყევი და თან ვუთხარი რო ის უნდა წასულიყო პაემანზე ჩემს მაგივრად.
რამ მათქმევინა ლამის თავი მომაჭამა 'არ წავალ' ოთი მაგრამ ბოლოს მაინც დავითანხმე რადგან ფული შევთავაზე ის კი ფულზე უარს არასოდეს ამბობს.

უცნობები/strangersWhere stories live. Discover now