ავიხედე და ჯუნგქუქი იყო
-ბოდიშს გიხდით ჩემს სახლში ტარაკანი დავინახე და არ ვიცოდი რა მექნა.
ჯუნგქუქს ხელი გავუშვი და ფეხები ისევ იატაკზე დავალაგე.
-კაი არაუშავს, მოდი დაგეხმარები.
ჯუნგქუქი ჩემს სახლში შემოვიდა ტარაკანის საწამლავი მივეცი და შიშით უკან დავიმალე.
-კარგი, ერთი.. ორი.. სამი..
ჯუნგქუქმა ტარაკანს ჭიქა ახადა და საწამლავის შესხურება დაიწყო თან ორივე ვკიოდით.
ბოლოს ძლივს მოკვდა ეს საცოდაობა და ცოცხით მოვხვეტე და ნაგავში ვისროლე. ჯონგქუქის მადლობა გადავუხადე და სახლში წავიდა.
იუნას P.O.V
ნომრები გავცვალეთ და მე სახლში მომიყვანა. მადლობა გადავუხადე.
-ხვალე 3ზე მზად დამხვდი ბაბუაჩემს შენი გაცნობა უნდა.
-კარგით, ნახვამდის.
-კარგად.სახლში შევედი, ჩანთა მდივანზე ვისროლე ქუსლები გავიხადე მერე ეს კაბაც ძლივს მივაყოლე და პიჟამო (მგონი სწორია?) ჩავიცვი, შემდეგ კი ტელეფონი ამოვიღე ინ-ჯის დავურეკე და ყველაფერი ვუთხარი გავუთიშე და დასაძინებლად წავედი ჩემს ოთახში.
ინ-ჯის P.O.V
იუნამ ყველაფერი მომიყვა აღფრთოვანებული დავრჩი და თვალები გამიშტერდა პირი კი ღია დამრჩა, მაგრამ იუნამ ყურმილი დამიკიდა.
მერე ვიფიქრე ცოტას დავლევ თქო და კაფეში წავედი 8 ბოთლი სოჯუ დავლიე და საღ გონებაზე არ ვიყავი, ჯატები ვიღაცამ გააღო და კაფეში შემოვიდა ჩემს გვერძე სანამ დაჯდებოდა ნებართვა ითხოვა მე დავეთანხმე შევხედე და ჯუნგქუქი იყო.
-გამარჯობა?
-ჰეი გამარჯობა, როგორც ჩანს ბევრი დალიე თუ გინდა სახლამდე მიგაცილებ უკვე ღამეა თან ნასვამი ხარ, ვინმე გიჟი რო გადაგეყაროს?
-მჰჰჰ... კ-კაიი სახლში წავი-იდეთ-თ. სიტყვებს ერთმანეთს ძლივს ვაბამდი ისე მასლოკინებდა რო.
გზაში ბევრი ვიარეთ თან ვლაპარაკობდით უკვე სახლის სადარბაზოში ვიყავით როცა უკვე ვეღარ შევძელი და ჯუნგქუქს ვუთხარი.
-პირველად რომ დაგინახე იმ წუთიდან მიყვარხარ მაღაზიაში რომ შევხვდით ერთმანეთს აი ზუსტად მაგ დროიდან მომწონხარ, არ ვიცი ჩემს თავს რა ვუყო.
სახლში შესვლას ვაპირებდი, როცა მან ხელზე მომჭიდა და უკან შემაბრუნა გამიკვირდა მაგრამ მან უცბად მაკოცა..
○☆○•☆○•☆○•☆○•☆○•☆○•☆○
ახალ თავს მალე დავდებ ალბათ დღეს ან ხვალე არ იციტ შმედეგ თავში რა გელოდებათ🤭
YOU ARE READING
უცნობები/strangers
Romanceუბრალოდ წაიკითხედ, არ დაგასპოილერებთ ერთადერთს გეტყვით რო გოგონას ინ-ჯი ჰქვია<33