Capitolul 2

99 10 0
                                    

Jade's Povesteşte;
Am plecat de la studio acasă.Am ajuns şi ca de obicei tata nu era acasă.El e mereu plecat de acasă.Mă duc în camera mea şi deschid laptopul.Intru pe Twiter să văd dacă nu am primit mesaje.Mă uit şi găsesc 2 meaje de la Harry:Jade,iubito de ce teai despărţit aseară de mine?
Jade,răspunde-mi naibi o dată!
Nici nu le bag în seamă şi mă uit mai departe pe Twiter.Nici nu observ că s-a făcut ora 22:00.Îmi i-au pijamalele şi mă pun în pat.

"Dimineaţă"

Mă trezesc,îmi fac rutina de dimineaţă şi merg să mă îmbrac.Îmi i-au o rochiţă,o pereche de sandale şi părul meu negru cu şuviţe albastre este tot creţ.Mă duc în bucătărie. şi îmi fac cartofi prăjiţi.Deodată îmi sună telefonul.Aaauuu futăte dracu de ulei!
-Da!răspund eu rătită
-Ho mă ce ai?!zice Perrie
-Mia sărit ulei pe mână.
-O doamne Jade fi atentă!zice ea râzând
-No gata.Zi de ce mai sunat?
-Păăăăiiii.....zi-mi totuşi de ce nu-l placi pe Kendall?
-Perrie?Ţi-am mai spus odată!Se fute cu orice fată!Şi ai văzut câte swifturi are?!
-Ascultă!S-a schimbat mult de atunci.Acum nu mai e aşa de când s-a despărţit de fata aia model.La rănit şi de atunci a spus că el nu mai vrea curve ca ea.A spus că tu eşti diferită decât celelalte fete.Şi se vede de pe faţa lui că te place.
-Hai mă Perrie!Înţelege că nu-l plac!
-Bine!Mai vedem noi!Acum....zimi...mama a plecat cu maicăta în Londra?
-Da!
-Bine.Pa!
-Pa!
Doamne ce are lumea cu mine?Mie nu-mi place de el şi nici no să-mi placă de el în veci!Mănânc şi după merg la mol să-mi cumpăr o rochie.

"La mol"

Mă plimb de vreo 1 prin mol şi încă nu am gasit nimic.Deodată simt că mă lovesc de cineva şi cad în bratele lui.
-Ăăă....scuze.spun eu ruşinată
-Nui nimic.spune Kendall
Iaş cunoaşte vocea enervantă oriunde.Normal că era Kendall.Unde merg eu tre'să vină şi el.
-Ce dracu' cauţi tu aici?
-Păi am venit cu Keneth să-şi cumpere ceva, eu te-am văzut şi am vrut să te salut .Dar din moment ce sunt aici "salut! Ce faci!"
-În primul rând mulţumesc că mai pris, în al doilea rând eu nu vorbesc cu tine!
-Tu chiar nu vrei să înţelegi că te plac?!
-Nu! Si oricât mi-ai spune asta nu te-as place!Şi nu vreau să mă vadă cineva cu tine
-Nu-ti face griji nu o să ne vadă nimeni.Cine crezi ne va vedea?
-Nu ştiu!Dar daca te vad cu mine în ziar "TE OMOR"!
-Ce eşti asa disperata ca ne va vedea cineva?
-Fiidcă nu te suport!
-O bine atuci.spune el incet si lasand capul in jos

Gata capitolul 2!Stiu e scurt.Dar nu prea pot posta doar noaptea pentru ca mama tot imi ia telefonul.Cică stau prea mult pe el.Dar na ce sa fac!O sa vad daca nu voi putea posta maine dupa amiaza.

Nu da iubirea în locul prieteniei.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum