Peste două zile este ziua mea de nastere,unde mi-o tin acasă.Am o curte mare și o piscină foarte mare.Cele două zile au trecut repede.Mi-am pus pe mine o rochie mov, cu o pereche de sandale cu toc si o fundiță albastră în păr.Dupa ce au venit toti cei 100 de invitati,au ajuns si fetele.
-La mulți ani Jade!spun ele la unison
-Mulțumesc!
-Băieții unde sunt? spune Jesy
-Nu au ajuns încă.Doar pe Logan, James și Carlos i-am chemat.Pe Kendall nu.
-Hai mă Jade! Te place băiatu'.De ce nu poti accepta?
-Asa!
Se aude soneria și am crezut că este unul dintre invitați.Dar când am ieșit să văd cine este era un buchet mare de flori,o cutiuță roșie și un bilețel.Intai am deschis cutiuta rosie
unde era o brățară de aur cu initialele "J"si "K".Mi-am pus-o pe mână și am deschis bilețelul unde scria:Draga Jade, Eu te plac mult și mi-aș da și viata pentru tine.As vrea ca în fiecare dimineață când mă trezesc sa fi langa mine,sa te strâng în brațe,sa te sarut și să nu-ti mai dau drumul niciodată.Vreau să știi că de când m-am despărțit de curva aia m-am schimbat mult.Si știu că ști cum eram înainte.Si o meritam să nu mă placi.Doar inima ta știe ce vrea.Jade,te iubesc mult.
P.S.Sper sa-ti placa cadoul.
Cu drag,KendallDupă ce am terminat de citit biletul ,îl strâng în brate.Mia dat o lacrimă când a spus că mă iubește.Dupa ce am strâns biletul în brate apare Kendall. Când îl văd mă ridic și mă uit în ochii lui.
-Șii..iti place?
-Nu îmi place.....
-Pai pot sa.....
-Îl ador!*spun și îi sar în brațe*.Acum chiar mi-am schimbat părerea despre tine.
-Serios!?spune el mirat
-Da!
-O doamne ce fericit sunt!
-No să mai dau brățara asta jos niciodată.
-Ma bucur că iti place.Ne apropiam din ce în ce mai mult până când buzele noastre ni s-au atins.Atunci am început un sarut pasional.M-am retras din sarut.
-De ce te-ai retras? Spune el
-Nu stiu....nu vreau sa incep o relatie acum.*eu*
-De ce?
-De aia!spun nervoasă
-Ok.Atunci îţi....îţi dau pace.spune trist
-Nu.Lasa-ma....sa ma....mai gândesc?
-Ok.Hai inautru.*el*
-Hai.*ea*
Am intrat în casă ,Kendall merge în curte,iar eu merg până la mine în cameră să pun buchetul de flori.Ies din cameră și merg în curte.Ma duc la masă sa-mi i-au ceva de băut.
-La multi ani,Jade!spun baietii
-Merci!
-Șii....unde ai fost?
-Nu e treaba voastră!Oricum....vreti sa cântati?
-Daca vrem?! Normal!*Kendall si Logan*
-Ok.
-Ce melodie cântam?*James*
-Nu stiu?*Logan*
-Nothing Even Matters!*Toti*
-Gata băieti?*Kendall*
-Gata!Dupa ce au terminat baietii sa cânte,a venit tortul si dupa a continuat petrecerea.
Hi guys!Am terminat capitolul și știu că este scurt.Dar a inceput scoala si mna....ce sa fac.Sper sa va placa.