Název: She is the One (ona je ta pravá)
Země: Čína (Cdrama)
Počet epizod: 24
Datum vydání: 19.4.2021- 5.5.2021
Žánr: Komedie, romantické, drama
Hlavní obsazení: Yuan Yue Yue/Yun Si Ya - Li Nuo
Wen Jin Chen - Tim Pei
Kde můžete drama shlédnout: RakutenViki
YouTube - pouze s anglickými titulkamiNakouknutí:
Yuan Yue Yue se před několika lety vydávala za svou sestru, aby zakryla chybu svoji sestry Yuan Si Ya, a souhlasila s tím, že se provdá za ultra bohatého obchodního dědice jménem Wen Jin Chen, muže, kterého nikdy nepotkala na žádost své rodiny. Ale svatební den začíná žalostně. A když dorazí na místo konání svatby, je zděšena, když zjistí, že jediné vystavené fotografie jsou její fotografie. Už jí jsou studené nohy, ale aby toho nebylo málo, Wen Jin Chen byl zpožděn schůzkou v práci, takže Yuan Yue Yue čekal u oltáře. Najednou se rozhodne utéct a vyhnout se každému, kdo se ji snaží zastavit. Zastaví auto a ona vytáhne řidiče ven a nechá ji utéct – netušíc, že vozidlo ve skutečnosti veze Wen Jin Chen na sedadle spolujezdce. Když si to uvědomí, zastaví auto a vystoupí. Vyhrožuje jí, že ji udá na policii, a zatímco ona prosí o milost, stále netuší, kdo je. Ale když skutečný zloděj aut ukradne auto, Yuan Yue Yue si oblékne tenisky a pronásleduje ho dolů - takže Wen Jin Chen je v úžasu. Pár se rozhodne znovu se setkat a tlak na svatbu se začne znovu zvyšovat - ale mohly by tyto nepříznivé začátky vést ke skutečnému románku, a to i poté, co objeví skutečnou identitu toho druhého?
YOU ARE READING
Drama/ 한국 드라마
LosoweTato kniha nebo jak tomu říkám já pokus o knihu, kde najdete nejrůznější dramata ať už korejská nebo i thajská, která jsem zatím viděla a mohu je doporučit. 💜╰(*°▽°*)╯o(* ̄▽ ̄*)ブ