Dorazily jsme do nemocníce na oddělení onkologie kde mi odebraly krev , a po té nás poslaly do čekárny čekat na výsledek po asi 2 hodinách si nás lékař zavolal do ordinace kde nám zdělil špatné zprávy a to že mám rakovinu ve 2 stadiu a je tedy začít agresivní lečbu což je chemoterapie a ozařování . Nebyla jsem schopná se s tím smířit odmítala jsem to po té nas poslal domu at si zabalím a at se zítra s rodiči dostavím na nástup do nemocníce, děsilo mě to v ten den jsem odmítala jíst a hledala jsem v pokoji o té hnusné nemoci pár informací , umrtnost až 88 procent , pak jsem hledala nežádoucí příznaky chemoterapie což bylo nechutenství , bolesti , zimníce , padání vlasu a tak dál , oblékla jsem si pižamo a šla jsem spát dost jsem se zítřka bála , usnula jsem okolo 9 večer. Ráno jsem vstávala okolo 5 šla jsem se umít oblect ,a hurá do nemocníce na příjem , po 15 minutách mě přijaly a já se rozloučila s rodiči , daly mi na ruku takový pitomí plastoví náramek s mími iniciali a dianozou . Poté přišla sestra a napíchla mi iv porter aby mi nepraskaly žíly , po té mi připojila hadičku která vedla ke kapačce s chemoterapii , po té odešla mě začalo být býdně a tak jsem se rozhodla to zaspat jen mě otravovalo ten otravný zvuk monitoru srdeční funkce nedalo se tu pomalu ani usnout, byla jsem na pokoji sama což mi nedělalo dobře nudila jsem se tu .
ČTEŠ
Život s nevyhnutelným koncem jménem rakovina
De TodoRakovina je týchím zabijákem , nevybírá si své oběti , zabijí pomalu a bolestivě