Rosa
Ajoin kohti sotkuista kaksiotani Brothers of metalin soidessa kovalla 3-sarjan bmw:ni radiosta. Lauloin mukana biisin tahtiin huomaamattani kiihdyttäen vauhtia. Biisi keskeytyi puhelimen alkaessa soida. Amelie💕 soittaa... Painoin vihreän luurin kuvaa ja laitoin puhelun kaijuttimelle.
"Missä muija huitelee?" Kuului pikkusiskoni ääni.
"Tässä kämpille menossa. Otanko sut kyytiin?"
"Joo sitä mää oikiastaa soittelinki. Käyäämpä samalla kaupassa ko löysin semmosen uuen ohjeen johonki ihime piirakkaan."
"Joo käyää vaa. Ookko kotona?"
"Ei ko oon koulussa mutta skippaan kaks viimestä. Ootan tossa pihassa."
"Joo. Oon kohta siinä. Moi." Painoin luurin korvaan ja lähdin kaasuttelemaan kohti koulua biisin alkaessa taas soida.Amelie hyppäsi autoni kyytiin moikaten nopeasti. Lähdimme ajamaan kohti lähintä sokkaria.
"Ooks sää kuullu siittä Blind Channelista? Tekkee ihan hyvvää mussiikkia, komeita jätkiä ja helevetin siisti tyyli." Amelie kysyi napaten puhelimeni soittaakseen jotain musiikkia spotifysta.
"Kuullostaa tutulta mutta ei nyt tuu kyllä mielee. Soitappa jottai niitten musiikkia."
"No tää on niitten uusin, Dark side. Tää sai ne nousemaa aika hyvin ko ne edusti Suomee euroviisuissa. Miten et tiiä näitä?" Hän ihmetteli. Amelie odotti vastaustani laittamatta biisiä vielä soimaan.
"Emmää jaksa seurata mittää euroviisuja, seuraan mielummin netflix sarjoja." Kyllä minä olin oikeasti Dark side biisistä kuullut, mutta en ollut ikinä sitä itse soittanut. Miten sen olisi muka voinut sivuuttaa? Se soi kaikkialla. Tunnistin heti biisin, kun Amelie laittoi sen pyörimään ja lauloi välillä mukana. Amelie oli juuri täyttämässä 18 ja hänellä oli suuri näyttämisen tarve siitä, että hän on jo aikuinen. Siksi hän tykkäsi punkata luonani melkein aina kun se oli mahdollista. Ei se minua haitannut, tykkäsin todella hänen seurastaan, vaikka olenkin häntä viisi vuotta vanhempi. Hän oikeasti vaikutti itseään paljon vanhemmalta."Maa kutsuu Rosaa! Mennäänkö vai meinataanko?" Hän huusi korvaani. Havahduin hereille mietteistäni ja naurahtaen avasin turvavyöni. "Mitä sää noin hartaasti mietit?"
"En mittää mainihtemisen arvosta. Mennäänpä nyt." Nousimme ulos autosta ja suuntasimme kohti kauppaa. Amelie selitti ohjeesta jonka oli löytänyt netistä samalla kun minä lappasin kaikki tarvittavat raaka-aineet koriin. "Onko tässä nyt kaikki?" Amelie tarkasteli koria ja puhelintaan vuoron perään ja nyökkäsi sitten epäröiden. "No haetaan sitte jos jottain jäi." Lähdin kohti kassoja Amelie perässäni.Parkkeerasin autoni omalle paikalleni ja nappasin avaimet paikaltaan. Otin työlaukun ja ostoskassin takapenkiltä ja lähdin suuntaamaan kohti kerrostalon alaovea. Napsautin auton ovet vauhdissa lukkoon ja avasin sitten oven rappukäytävään.
"Tuuppa nyt äkkiä sieltä." Hoputin Amelieta pidellessäni ovea hänellekkin auki. Hän sipsutti ohitseni painamaan hissin nappia. Hissin ovet aukesivat ja me hyppäsimme sisään. Amelie painoi nelos kerroksen nappia ja pian hissi lähti nousemaan ylös päin. Amelie avasin kotioveni omilla avaimillaan ja päästi minut ensin. Purin ostoskassin keittiössä ja hyppäsin sen jälkeen sohvalle makaamaan. Kaivoin puhelimeni esiin taskustani ja rupesin selamaan instagramia läpi. Etsin hausta Blind channelin ja selasin heidän sivuaan. He tosiaan olivat komeita ja hyvän tyylin omaavia. Yksi heistä kumminkin pisti silmääni enemmän kuin muut. Vaaleat hiukset ja mysteeriset sirillään olevat silmät. Mikä hänen nimensä on? Katsoin kommentteja, se oli täynnä sydämiä ja nimiä. Niko, Porko? Erikoinen nimi... Joel, Alex, Joonas, Tommi ja Olli. Yritin selvittää komean mysteerimiehen nimeä, mutta en saanut hänen nimeään varmaksi.
"Ama! Montako niitä Blind channelin jäseniä on?" Huusin nopeasti keittiöön."Niitä taitaa olla kuus. Miks nii?"
"Mutta näitä nimiä on seittemän. Tuuppa näyttää ketä nää on." Amelie tuli viereeni käsiä paitaan pyyhkien ja nappasi puhelimeni.
"Tää on Olli, tää Niko, Alex, Joel, Joonas ja Tommi." Hän osoitti heitä vuorotellen.
"Kuka ihme on Porko?" Kysyin ihmeissäni.
"Porko on Joonaksen sukunimi. Sitä kutsutaan monesti Porkoksi fanien toimesta. Miks ihmeessä kyselet?"
"Mietin vaa. Tää on komein näistä mun mielestä. Mikä tän nimi olikaa?" Osoitin vaalea tukkaista komistusta.
"Joel. Joel Hokka. Toinen laulajista." Joel Hokka.
———-
Kiitos että luit!! 🥀🖤 Haluutteko että jatkan vai oliks tää ihan floppi?🖤🥀
Seuratkaa mua muuten Tiktokissa @blindchannelwattpad !🖤 Päivittelen sinne millon jatkan ja millon tulee uutta osaa!🥀🖤 Kysyn myös paljon neuvoja ja ehdotuksia tarinan jatkosta!🖤🥀
YOU ARE READING
Bad Idea || Blind Channel || finnish
RomanceRosa asuu Sorvalassa (keksitty nimi) Pohjois-Pohjanmaalla yksin kaksiossaan. Tarina saattaa Rosan täysin uudenlaiseen elämään, jota hän ei ikinä olisi voinut edes kuvitellakkaan. -- Tarina voi sisältää paljon triggeröivää sisältöä!