miért akarom én ezt?

358 25 1
                                    

Reggel van vártam hogy Milán jöjjön értem .Amíg nem jött godoltam eltöltöm az időt és elkészülök hogy ne keljen rám várnia.Nyílik az ajto és köszönök mivel biztos Milán az....Hát nem ő volt.

-Szia Milán -köszöntem hiszen azt hittem Milán jöt de miután egy édesen rekedtes hang válaszolt rá jöttem hogy ez nem Milán.

-Szia ,nem tudom mióta hívnak úgy hogy Milán de maradjunk a Petinél.

-Peti te mit keresel itt?-kérdeztem tőle mivel úgy volt hogy drága bátyám jön

-Hát Milának el kellet menn9e és megkért hogy vigyelek haza.

-Ohh,értem-valaszoltam neki

-Na akkor jössz vagy maradsz ,habár én nem szeretnlm hogy maradj mivel remélem még az esti randi áll.-kérdezte majd kacsintott amitől még mindig el olvadok.

/Peti szemszöge/

intettem neki hogy kövessen ugyanis az asztalt már le foglaltam estére,annyira izgulok hogy mi lesz mert sosem voltam egy ilyen igazi randin.Ahogy le értünk ki nyitottam az  ajtót majd én is be száltam majd el indítottam akocsit és már indultunk is.Az út felénél járhattunk mikor a sebváltóról le vándorolt a kezem az ő combjara ,én észre se vettem volna ha nem nézek rá és veszem észre hogy olyan vörös lett mint egy paradicsom.Tovább pihentettem a kezem hogy meg nézem mi lesz a reakciója.

/Nati szemszöge/

Az utat igyeltem mikor egy meleg kéz érintette meg a combomat,az arcom egyből paradicsom vörösé vált de nem szoltam neki mivel élveztem ezt a helyzetett.

Miért pont ő?Onde histórias criam vida. Descubra agora