Bölüm 3

99 6 0
                                    


Sustu genç kadın, devam ederse duygusallaşmaktan çekindi ve Engin ilk defa terslemedi onu. Yutkundu, tekrar konuştu:"Yine de onun için en özel kişi daima sizdiniz."

Genç adam irkildi: "Nereden biliyorsun?"

"Çünkü bütün çocukluğum ve gençliğim Engin'i dinleyerek geçti. Engin'in okulu, işi, başarıları, aşkları. -Bizim kerata, diye başladı mı bilirdim ki hoşuna giden bir şey, -Şu Engin dedi mi, bir sorun var..."

Genç adam şaşırmıştı, babasının birisine - hele de Leylâ'ya- kendisinden bahsetmesine inanamamıştı: "O zaman her şeyimi biliyorsundur," dedi.

"Sayılır."

"Sen benim hakkımda bu kadar çok şey bilirken, neden ben senden habersizdim onca zaman?" diye sordu, belirgin bir kızgınlıkla bu sefer.

"Bir keresinde ona: -Benden de Engin'e bahsediyor musunuz? diye sormuştum. -Hayır, demişti, ne zaman ağzımı açsam yanlış şeyler dökülüyor, işler hep ters gidiyor... O sizi, sandığınızdan daha çok seviyordu."

Leylâ genç adamın derinden derine sarsıldığını görebiliyordu, onu kendi haline bırakmaya karar verdi, Eyfel'e kadar konuşmadılar.

Tamamı aşağıdaki videoda!

Merhaba Sevgili Okurlarım,

😊😊😊

macera devam ediyor! Pek sevdiğim öyküm "LEYLÂ", Sesli Kitap Bölüm 3 karşınızda! Öncelikle emek sahibi YazOkur2 ve Leyla Adar'a çok teşekkür ederim. Harikalar yaratıyorlar. Emeklerine sağlık.

💐💐💐💐

Youtube YazOkur (https://www.youtube.com/c/) hesabından da takip edebileceğiniz Leyla Adar'ın tatlı ve hoş seslendirmesiyle keyifli bir dinlence diliyorum sizlere.

İyi ki varım, iyi ki varız.

😊😊😊😊😊😊

Her zamanki gibi yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Sevgiler.

😊😊😊💕💕💕😊😊😊💕💕💕

LEYLÂ (SESLİ KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin