Attığı tokat değil de, öylesi pervasız çekip gidişi kadının, canını yakmıştı adamın. Bu öyle bir acıydı ki ne yapsa geçmiyor, asla varlığını unutturmuyordu. Unutturmadıkça da tüm yaşananlar, yaşadıkları ve yaşattıkları her dem taze zihnini işgal ediyordu sürekli.
Bazı geceler işten dönerken ve bazı sabahlar işe giderken, Leylâ'nın evinin önünde buluyordu kendisini. Bir kaç kez de genç kadını görmüştü o kaldırımların üstünde, kiminde yorgun-argın takatsiz, kiminde telefonuyla gülüşüp söyleşen.
İç dünyasındaki tüm savaşların mağlubu genç adam, kuytuya çektiği arabasından inip de ne kolundan yakalayabilmişti kadını, ne de pişmanlıklarını ve duygularını haykırabilmişti.
Zira, babasının hayattaki son sevgilisi, başkalarıyla da gönül ilişkileri bulunduğu aşikar bir kadına benliğini yitirmişcesine tutulmayı, aşkıyla kasılıp kavrulmayı kabullenemiyordu bir türlü. Aslında diğer erkekler meselesi onu eskisi kadar rahatsız etmiyordu, ancak babası...
Ne kanı kaldırıyordu, ne ruhu, ne aklı, ne de gönlü. Fakat o gönül, ah o gönül yok mu! O ne iki yüzlü, ne kaypak şeydi. Şiddetle karşı çıkarken böylesi çarpık bir aşka, aynı anda da nasıl çarpıyor, nasıl arıyor, nasıl arzuluyordu o kızıl saçlı güzeli.
İşte o sabah, çalışma masasının başında yine aynı ikilemlerine boğulmuş, önündeki hiç bir işe konsantre değilken, hızla içeri daldı Hikmet Baba.
"Engin," diye gürledi büyük telâş içindeydi.
"Ne var?" diye sordu genç patron, içine nedensiz bir korku çökmüştü.
Tamamı aşağıdaki videoda!
Merhaba Sevgili Okurlarım,
😊😊😊
macera burada sona eriyor! Pek sevdiğim öyküm "LEYLÂ", Sesli Kitap Bölüm 4 Final ile karşınızda! Öncelikle emek sahibi ve Leyla Adar'a çok teşekkür ederim. Harikalar yarattılar. Emeklerine sağlık.
💐💐💐💐
Youtube YazOkur (https://www.youtube.com/c/) hesabından da takip edebileceğiniz Leyla Adar'ın tatlı ve hoş seslendirmesiyle keyifli bir dinlence diliyorum sizlere.
İyi ki varım, iyi ki varız.
😊😊😊😊😊😊
Her zamanki gibi yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Sevgiler.
😊😊😊💕💕💕😊😊😊💕💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LEYLÂ (SESLİ KİTAP)
RomanceDemek babasının evleneceği kadın, oydu! İnce uzun boyu, kızıl dalgalı saçları ve yeşil gözleriyle tam bir âfet! Üstelik kesinlikle yaşça kendisinden küçük bir âfet! Leylâ, geldiği gibi çıktı, Engin'in farkına varmamıştı bile. Necmi Bey, kızın arkas...