Joonaksen pov
En oo nyt ihan varma et mis oon, mut kauhee olo. Huomaan Nikon vieressäni, voi jumalauta.. en muista eilisestä kyllä mitään.
Lähden äkkiä vessaan, avaan pöntön kannen ja oksennan. Niko herää siihen näköjään ja tuo onnekseni mulle iiison vesilasin ja buranaa, kiitos Niko, Kiitos🤝 "Joo, täs nää. Sul on vissii aika paha olo, paljos tuli juotuu?" Niko kysäsee. "Novittu aijjaa, en yhtää muista mut ihan vitusti." Vastaan. Oksennan vielä loputki ulos ja käppäilen keittiöön missä Nikokin jo on. "Otaks kahvii? Tai syöks jotain, kannattais varmaa?" Hän kyselee, mulla menee ihan ohi. "Öäh siis joo voin ottaa, mut ei oo kauheen kova nälkä." Vastaan kiusallisesti. "No mut tos on tota kahvii, voin tehä sulle vaik yhen leivän?" Niko huolehtii. "Joo, kiitos Niko." Vastaan, miten hän on noin upea.
Saatiin syötyä ja tänään olis treenit, ei millään jaksais mut kai se on pakko hah. Huikkaan Niksulle et lähen, laitan kengät jalkaan, ajattelin kävellä kun on niin ihana keväinen keli. Pitäs kaupaski käydä ku ei oo varmaa mitää ruokaa jääkaapis, ei jaksa.
Nikon pov
Mä en oikeen tiiä nyt.. taisiis kun luulen et se ois ollu itsestään selvyys et tykkään tytöistä.. M-mut ainaku kuulen Porkosta jotain tai puhun siitä niin tulee perhosii vatsaan, jännä tunne.. Onhan meillä ollu semmost bromacee mut ei sen enempää, eikä Joonas, niin täydellinen ihminen mua haluis.
Nojoo, vois käydä suihkus ja tällee. Treenit ois tos tunnin pääst, mahtavaa. Jotenki harmittaa ku Joonas lähti jo, oisin halunnu et se ois jääny seuraks mulle :(
Lähdin tästä ajelemaan studiolle päin, meen vähän aikasemmin ku ei ollu kotona muuta tekemistä. Ajan studiomme pihaan ja lähen sisälle päin, astun ovesta sisään ja huomaan rakkaan porkon istumassa sohvalla, eiku oho.. miks mä noin sanoin😦 En jaksa välittää, istahdan sohvalle ja kysäisen porkolta: "No mitäs sää täällä näin aikasin?" Johon hän vastaa huvittuneena: "Sulta vois kysyä samaa, mut tulin ku ei ollu muutakaan." "Joo, no sama." vastaan vielä.
Oli kiusallinen hiljaisuus, kunnes Joonas vetää minut suudelmaan. Tämä oli se mitä halusin, halusin tuntea nuo pehmeät huulet omillani, tämä tuntuu oikealta.. Mitä! Olen vähän ristiriitainen ajatuksieni kanssa? Rakastan Joonasta <3
_______________________
Semmone, en oo taas pitkää aikaa kirjotellu mut siinä on. Lyhyt jakso 😭
YOU ARE READING
Jiko (joonas x niko) <3
FanfictionMoii, tää on mun eka tämmöne tarina hah ja tää siis kertoo Nikosta ja Joonaksesta. 😭