Joonaksen pov
Mitä- mitä vittua mä menin tekemään, Niko varmaa vihaa mua. Mut en osaa hallita mun tunteita, rakastan Nikoa niin paljon. "T-tota sori Niko.. Mun ei ois pitäny" Saan sanottua..
Kunnes Niko vetää mut suudelmaan. Suudelman loputtua katsomme toisiamme syvästi, taidan olla rakastunu tuohon mieheen. En voi sanoin kuvailla kuinka lempeä ja suloinen Nikon katse on.. sulan.Hetken kuluttua menen makaamaan Nikon syliin ja hän alkaa silittämään hiuksiani.
timeskip 10min
"Katos Hoel jokka saapuu paikan päälle!" Huudahdan kun Joel astuu ovesta sisään, vähän liiankin kovaa.. "Älä vittu huuda. Särkee muutenki jo tarpeeks päätä." Joel ärähtää. "No vittu sori, mut mikä linnunpesä sun hiuksist on tullu..?" Jatkan vittuilua tahallaan. "Haista jo paska." Joel sanoo ärsyyntyneenä.
Joel lähtee kävelemään keittiötä päin, samalla ovi avautuu ja sieltä astuu tällä kertaa sisälle Olli, Aleksi ja tommi. "Kato jätkät, tulitteha teki ny sieltä" Sanon Ollille, Aleksille ja Tommille. "Nojoo, eikait tässä mittää kiirettä ollu, vai oliko?" Olli ihmettelee. "Joo ei ollu kiirettä, iha oikeeseen aikaan tulitte, usko tai älä." Sanon vielä ennenkuin lähden keittiöön minne Joel meni juuri vähän aika sitten, varmaan laittamaan kahvetta.
Nikon pov
Noh mitäs tässä, aina näitten poikien kanssa on tällästä. Perus paskaa. 🤟🏻 toivottavasti siellä Joel tai Joonas keittäs kahvia, iski kauhee kahvin himo yhtäkkii.. Nousen itsekkin sohvalta samalla kun katson Ollia kun se laittaa Bassonsa valmiuteen ja alkaa rämpyttelemään sillä jotain perus biisejä. "Jaahas jaahas, oisko täällä kahvetta?" Kyselen kun kävelen keittiöön ja otan pöydästä tukea. "Tuossa on sulle kupponen, olin just tuomassa." Joonas ilmoittaa. Aika ihana tyyppi <3
Lähdin kahvi kupin kanssa istuskelemaan sohvalle Aleksin ja Tompzan viereen. Kyllä täs kohta pitäs alkaa noita bändi hommiaki jatkaa, ettei mee iha istumiseks. Tänään sit pitäs varmaa äänittää Porkon kitara ja Joelin laulu ei muuta. Aika lyhyt päivä.
______________________
Jooo tää oli vähä tämmöne lyhyt taas, kirjotan tätä muute tosi harvoin xd
YOU ARE READING
Jiko (joonas x niko) <3
FanfictionMoii, tää on mun eka tämmöne tarina hah ja tää siis kertoo Nikosta ja Joonaksesta. 😭