Pohled třetí osoby
Zhruba za 2 měsíce začínají Zimní olympijské hry a Český hokej nemá trenéra. Vedení se ne a ne rozhodnout kdo místo vezme na dobu her "já bych se zeptal Šmídový" pronesl Nevěd "nemá tolik zkušenosti, je to obyčejná útočnice v NHL" protestoval Král "možná nemá tolik zkušeností, ale už jen to, že hraje v mužské NHL o ní vypovídá, že se snaží prokázat to, že i ženy mohou hrát stejně tvrdý hokej jak muži a navíc kluci si ji oblíbili" argumentoval generální manažer "i kdybych chtěl, tak nemůžu právě jim probíhá sezóna a já ji nemůžu jen tak vzít" pronesl Král "a co to jen zkusit, zeptat se jejich vedení? Za zkoušku nic nedáme" zahlasil Jaroslav Špaček, který se tam záhadným způsobem objevil. A tak začalo vedení hledat způsoby jak dostat Nikolu opět na trénování.
Na druhý straně země v Bostonu právě probíhal trénink medvědů na následující zápas "docela by mě zajímalo, kdo bude ten trenér nároďáku" pronesla do vzduchu "Rád bych tam viděl tebe" řekl její spoluhráč David Pastrnak "moc vtipnej, za prvý nemůžu, protože máme sezónu a za druhý víš jak malá je ta šance?" jakmile do hokejistka řekla zavolal ji trenér s tím, že má jít k vedení. Neobtěžovala se převlíknout akorát si na brusle dala chrániče a šla k vedení. Lehce zaťukala a počkala než se ozve dále, které se ozvalo ihned." Dobrý den, co potřebujete? "zeptala se útočnice" volal mi Petr Nedvěd snad víte o koho jde, s tím, že by vás potřeboval v Česku "oznámil ji manažer" co bych tam já tak mohla dělat? "zeptala se" trénovala by jste národní tým a já s tím nemám problém, i když máme sezónu stejně ji musíme přerušit, protože hráči pojedou bojovat za svůj národ. A vy jako trenérka jste si vedla skvěle" pronesl "to není možný, vždyť nemám zkušenosti. Jak dlouho mám na rozmyšlenou?" zeptala se "po tréninku mi přijde říct" pronesl a začal se opět věnovat papírování ona jen kývla a odešla opět trénovat "co chtěl?" zeptal se jí Pasta "nic duležitýho" mavla nad tím rukou a v hlavě ji šrotovalo to proč zrovna ji chce opět nároďák. Trénink jim uběhl poměrně rychle a ona musela jít podat rozhodnutí. Když vešla do kanceláře tak jejich manažer měl na obrazovce Nevěda "Nikolo rád vás vidím, jak jste se rozhodla?" řekl hned jak si ji všiml "taky vás ráda vidím, abych řekla pravdu moc se mi do toho nechce, přeci jen One Chanel Cup je úplně něco jiného než ZOH, co když tam úplně vypneme a dařit se nebude? Český národ si mě pak bude brát do huby s tím, že ženy na hokej nejsou" pronesla k němu a on si jen povzdechl "pokud to nevezmete tak Češi na hrách nebudou" řekl přísně "vždyť máte ještě dva trenéry Růžičku a Pešána, i když toho bych tam nedávala" řekla "právě proto, Růžička nemůže ten má sezónu, Pešána lidi nenávidí tak nám zbýváte jen vy" pronesl zklamaným hlasem "tak dobrá, vezmu to, ale než přijedu k vám to nikomu neoznamujte" řekla ona hokejistka a generální manažer se vítězné usmál.Pokračování příběhu Trenérka. Do léta by měla být knížka dokončena. Každý týden vyjdou tak 1-2 kapitoly. Ještě jednou chci upozornit na to, že v tomto příběhu Covid není, výsledky budou jiný než byli, budou tam hráči z NHL.
ČTEŠ
Zopakujeme Nagano? //Trenérka2
FanfictionHráčce Bostonských medvědů Nikole Šmídové se podařilo vytáhnout český národní hokejový tým z těch neúspěchů. Teď se ovšem blíží zimní olympijské hry a vedení spekuluje o tom kdo bude trénovat národní tým během her. Na úzkou hranici se dostal Filip P...