3

110 7 8
                                    

Pohled Nikoly

Zbývá nám tak měsíc do startu olympiády a hráči který bych tak na olympiádě viděla se začínají sjíždět. Dnes máme první trénink s prvními hráči kteří přiletěli sem do Česka. Mezi ně patří i Pasta a jsem zvědavá jak bude reagovat na to, že je povedu na Hry. Jsou tři možnosti, buď bude rád nebo mě přizabije za to, že jsem se mu neozývala no a za třetí, že nebude žádná reakce. Mohla bych to přestat okecávat a už jít na ten led, protože kluci už tam storpo čekají. Takže nazout brusle, nemyslet na to jakou bude mít reakci David a hurá na led.

Pohled Davida

Dneska máme první trénink s nároďákem před ZOH a těším se na něj. Jediný co mi teď dělá starost je to, že se mi Nikola po více jak měsíci neozvala, takže nevím co s ní je nebo zda je ještě živá. V kabině se nás sešlo jen pár, ale není se čemu divit taky jsme přijeli jako první. "Hele Davide pohni sebou tu brusli si zavazuješ už tak půl hodiny" promluvil na mě Červenka "je nějak mimo to u něj není dobrý" ozval se zpoza rohu Krejča "nevíš co mu je?" zeptal se Červenka Krejčího "hele to netuším, ale podle toho jak se tváří, tak vypadá, že má o někoho strach" odpověděl mu Krejčí "Nikola odletěla před měsícem sem do Česka a od ty doby se mi neozvala, bojím se, že se něco stalo" promluvil jsem k nim "tak tohle tě trápí, hele určitě je v pohodě, jen toho má asi hodně" utěšoval mě Roman "vždy je čas co když její letadlo spadlo? Nebo ji někdo srazil autem? A nebo ještě hůř, ji někdo unesl" řekl jsem a na to se oba dva začali smát "prosím tě nikde nic nehlásili, tak buď v klidu, ona se ozve" plácl mě po rameně Krejčí který šel pomalu na led.
Začínáme se trochu rozbruslovat mezi tím co čekáme na inkognito trenéra. Mezi tím co poslouchám Romana s Davidem kteří se baví o nějaký hovadině, tak klapniu dveře. Automaticky se za nima otáčím, vidím tam menší brunetu která nese hokejku, ale do obličeje ji nevidím. Když chce vejít na led, tak se podívá naším směrem a mně okamžitě dojde kdo to je.

Tak další kapitola venku. Dneska nic moc, ale příště se posnažím. Jinak jakou si myslíte, že bude mít David reakci na Nikolu a Nikola na Davida? Snad se vám líbila a těšte se na další ❤️‍🔥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 11, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Zopakujeme Nagano? //Trenérka2Kde žijí příběhy. Začni objevovat