Medya: Illistri'nin dönüştüğü form
Sabah Kara elflerin ayak sesleriyle uyanmıştım. Liderleri Malekith ile sarayımdaki büyük salonda konuşuyorduk yani artık ona ne denirse.
Malekith: Alfheim'ı senden alacağız güçsüz tanrıça!
Illistri: Savaş yanlısı olmamam nasıl savaşılacağını bilmediğimi göstermez Malekith! Karşında bir tanrıça var edebinle konuş!
Malekith: Gücü olmayan bir tanrıçaya saygılı davranıcak değilim!
Alina: Kraliçemizle düzgün konuş!
Malekith: Sen hangi cüretle bana sesini yükseltirsin!
Alina'nın üzerine yürüdüğü sırada aralarına geçip durdurdum.
Illistri: Sakın benim sarayımda, benim halkıma, benim arkadaşıma üstünlük taslamaya çalışma! Canını alırım!
Bağırmaya başlayacağı sırada içeri giren Eina ile oraya döndük.
Eina: Kraliçem, affedin izinsiz girdim.
Illistri: Söyle Eina.
Eina: Tanrı Thor sizinle görüşmek istiyor.
Illistri: Tamam, alın içeri.
İçeriye giren heybetli adama hafifçe gülümseyerek selam verdim.
Illistri: Hoş geldiniz Prens Thor. Sizi buraya hangi rüzgar attı?
Thor: Kraliçe Illistri sizinle yanlız konuşabilir miyiz?
Başıyla hafifçe Malekith'i işaret edince ona döndüm.
Illistri: Malekith, sen git. Krallığım ele geçirme planlarını sonraya bırak. Prens Thor önceliğim.
Burnundan soluyarak büyük salondan çıktı.
Tahtımdan inerek Thor'un yanına gidip sarıldım.
Illistri: Seni çok özlemişim amca.
Thor: Bende seni özlemişim küçük kurt.
Illistri: Sen neyi konuşmak istiyordun?
Başıyla muhafızları işaret edince hafifçe elimi sallayıp konuştum.
Illistri: Alina ve Eina kalabilir, diğer muhafızlar dışarı çıksın.
Muhafızlar çıkınca büyük masayı işaret ettim. Elini hayır anlamında sallayıp konuştu.
Thor: Oturmama gerek yok. Loki'ye hala eskisi kadar bağlı mısın?
Illistri: Her zaman.
Thor: Benimle Asgard'a gel.
Illistri: Neden?
Thor: Loki'yi burası hariç dokuz diyarda da aradık hiçbir yerde yok. Narfi Vali ve Vlaidr de yok.
Illistri: Tamam sakinim. Ne zamandır?
Thor: Vlaidr neredeyse ikiyüz yıldır yok, Narfi Vali ve Lokiyse son elli yıldır bulunamadı.
Illistri: BENİM KARDEŞİM İKİYÜZ YILDIR KAYIP VE BUNU SÖYLEMEYE ŞİMDİ Mİ GELİYORSUN!
Thor: Vlaidr'in senin yanında olduğunu düşünmüşük.
Illistri: Odinin donu aşkına kafayı yiycem!
Ben o krallıktan ayrılırken Odine bir yemin ettim! Eğer kardeşlerime, babama bir şey olursa sarayını başına yıkarım dedim!Thor: Biraz sakin ol Illistri. Geliyor musun gelmiyor musun?
Illistri: Geliyorum tabiki!
Thora ters bir bakış atıp saraydan çıktım. O da peşimden geliyordu.
Thor: Nereye gidiyorsun! Orası orman, tersi yöne gitmemiz gerekiyor!
Illistri: Biliyorum. Liones olmadan gelmem.
Thor: Adı Sirene değil miydi? Sen Asgard'dan ayrılmadan önce öyleydi.
Illistri: Sirene Asgard'da hoş karşılanmıyor o yüzden burada büyüttüğüm Liones'le gelicem.
Thor: Peki. O hangi tür canlı?
Illistri: O da kurt.
Birkaç adım daha attıktan sonra karşımıza çıkan dev kurtla amcam çekicini kaldırdı.
Illistri: Hey sakin ol. Bu Liones.
Thor: Bu kadar büyük olacağını düşünmemiştim.
Gözlerimi devirip tekrardan ormanın çıkışına yöneldim.
Illistri: Sirene'le aynı boyutta. Herneyse hadi gidelim.
Düzlük bir alana varınca Heimdall bizi Asgard'a çekti. Beni gören -veya Lionesi- muhafızlar birkaç adım gerileyip kılıçlarını çektiler.
Thor: İndirin kılıçlarınızı!
Odin: Onun buraya gelmeyeceğini konuşmuştuk oğlum!
Thor: Ona ihti-
Illistri: Ben kimseye haksız yere zarar vermedim.
Odin: Öylemi? Thor ona çekicini fırlat.
Amcam dinlemeyince gür sesiyle bir daha bağırdı.
Odin: Fırlat dedim!
Üzerime doğru gelen çekici hızlı olduğu için biraz geriye gitsemde dizlerimin üzerinde durup tuttum. Herkes bana şokla bakmaya başladı.
Odin: Ama sen- nasıl?
Illistri: Dediğim gibi ben kimseyi haksız yere incitmedim! İçeri girmeme izin verin ailemi bulmam lazım.
Zoraki bir şekilde de olsa odin krallığa girmeme izin verdi. Saraya girince kraliçe Frejya'yı görüp yanına gittim ve sarıldım.
Illistri: Kraliçem.
Frejya: Illistri hoş geldin. Çok özlemişim.
Illistri: Ben de sizi, kra-
Kurdumun aldığı kokuyla cümlem yarım kaldı. Gözlerimi Odine çevirip nefretle baktım sonrasında Liones'e emir verdim.
Illistri: VLAIDR'İ BUL BANA!
Thor: Illistri sakin ol o burda değ-
Illistri: KİMSE KRALLIKTAN DIŞARI ÇIKMAYACAK! GEREKİRSE BÜTÜN HALKI SORGULARIM AMA KARDEŞİMİ BULUCAM!
Karnımda hissettiğim acıyla gözlerim yeşile döndü, kıyafetim değişti ve saçlarım beyaz oldu.
Yavaşça başımı arkaya çevirdim. Elimi karnımdaki kılıca dokundurmamla kılıç toza dönüştü. Tamamen arkaya dönünce bana korkuyla bakan muhafızı gördüm.
Elimi kaldırmamla etrafımdaki bütün sarmaşıklar havalandı. Küçük bir hareket yapınca sarmaşıklar muhafızın boynuna sarıldı.
Onu biraz yukarıya çıkarıp boynunu kırdım ve Liones'in gittiği tarafa doğru ilerledim.
Önümdeki herkes geri çekiliyordu. Bastığım yerde siyah yeşil çiçekler açıyordu.
Kanatlarımı açıp uçarak saraya girdim. Sarayın bilmem kaç kat altındaki zindanlara gelince yere inip normal formuma dönüştüm.
Illistri: Kimse var mı!
Vlaidr: Abla?
Bölüm bu kadardı şekerlerim.
Nasıl olmuş?
Sizce Illistri, Loki'yi nasıl bulucak?
Come Back'de olduğu gibi bu kitaba da LGS'ye kadar bölüm gelmeyecek.
Come Back kitabıma da göz atarsanız sevinirim.
Oy sınırı: 6
Sizi seviyorum -,-
698 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Loki'nin Kızı / Doğa Ve Hayvan Tanrıçası (Ara Verildi)
FantasíaBen Illistri Doğa ve Hayvan Tanrıçası, Fesatlık Tanrısı Loki'nin kızı. "Kardeşimi esir tutuyorsunuz!" . "Onu bağlamışsınız!" . "Elbette endişeleneceğim ben onların abla...