Kap 1. Hunden

523 10 1
                                    

Der ligger Bent. Han er hjemløs. Han var engang milliarder men ikke mere. Han gik konkurs, fordi der var en ung pige der sagsøgte ham, for at voldtage hende. Så nu ligger han her foran Rådhuspladsen på stenene. Bent har en forfærdelig lyst til spegepølse. En dag havde han lidt penge tilbage, efter at være gået konkurs med sin forretning "Bents Spegepølse Levering" så brugte han alle sine sidste penge på spegepølse. Så nu har han 2-3 spegepølser tilbage. Men idag skal han ud og sælge sine spegepølser til 50 øre pr. Styk, fordi de er gået over dato. "Spegepølse kom og køb en gammel spegepølse" råbte Bent. Men efter en halv time faldt han i søvn igen. Lidt efter kom en hund og pissede op af ham. "Hvad fanden laver du din urokse" Bent kalder alle dyr urokse fordi han er besat af spegepølse. Han gik og hunden fulgte efter ham. Der var gået lidt tid før hunden blev træt, men det var ikke en fordel fordi Bent begyndte at hyperventilere. Efter et par dage accepterede Bent hunden og tog den til sig. "Før jeg giver dig et navn skal jeg lige se om du er en dreng eller pige." Sagde Bent og han begyndte at kigge efter 10 minutter sagde Bent "er du hermofrodit" spurgte Bent. "Arhhhhhh" sagde hunden "det må betyde ja" sagde Bent. "Jeg døber dig Spegeditte" sagde Bent. Han gik og tænkte på hvad han skulle lave nu.

Hjemløse BentWhere stories live. Discover now