Bent sad der hjemme og kiggede. Politiet havde opgivet eftersøgningen, men det vidste Bent ikke. Så han havde købt 2 billetter til Colombia. En til ham og en til Spegeditte. Klokken var 21:30 så nu skulle han til og at sted. Han stod ved den der der tjekker ens taske han blev standset 7 gange han havde en marmorkugle, en pibe og en handske fra en tysklandholdsmålmand. Men kom igennem alligevel. Han sad ved siden af en fed businessmand. Han svedte som et vildt dyr med en stor Mac computer på sin fede vom. Bent prøvede at sove men den fede mands vejrtrækningen var for høj. Bent råbte "jeg smider dig ud af flyet din fede ebola ramte gris." Der blev stille der kom en stewardesse hen og sagde "nu må du dæmpe dig lidt" "KÆFT KÆLLING" sagde Bent. Hun tilkaldte nogen over radioen. Bent sprang ud af flyet med Spegeditte i favnen. Han fløj med 200 km i timen og smadrede ned i vandet ved Italiens kyst. Bent svømmede op på stranden og råbte "KÆFT EN LÆKKER KÆLLING!" Bent løb hen til hende og slikkede hende på maven og løb. Han fandt et hotel hvor han smuglede sig ind på et værelse. Men der boede nogen hun var igang med at sniffe kokain. Bent hoppede op på det bord hvor det lå. Han sniffede noget op og Bent opnåede munden på damen. Og pustede kokainen ind i munden på hende og hun faldt om. Han kastede hende ud gennem vinduet.