Bent blev voldtaget så han besluttede sig for at tage til Danmark. Da han skulle til lufthavnen kom der en blotter og lavede helikopteren. "Frækt" sagde Bent i samme sekund bed Spegeditte manden i tissemanden. Bent tog et billede af blottern og lagde det på Instagram "hashtag blotter" sagde Bent. I lufthavnen blev Bent stoppet for at have heroin, pot, coke, hash og join, men han kom alligevel i gemmen. I flyet sad der en hundepædofil "vil du have nogen hundekiks" sagde hundepædofilen til Spegeditte. Spegeditte bed ham i nosserne de røg af og Spegeditte skubbede dem ind i propellerne og flyet styrtede. De styrtede lige ned i Danmark "dygtig Spegeditte" sagde Bent, men Spegeditte var igang med at voldtag en hund "vil du være far eller mor" råbte Bent "arhhhhhhhh" svarede Spegeditte. Bent gik over i tivoli sammen med Spegeditte "skal vi prøve dæmonen" sagde Bent "arhhhhhhhh" svarede Spegeditte. De stod ved dæmonen Bent sprang over køen og sagde"jeg har en hund" "hey fister du skal lige gå om bag køen" sagde ham der arbejdede der. Bent slog ham i hovedet og sagde "spurgt" de hoppede ind i en vogn, da de skulle på hovedet første gang røg Bent og Spegeditte ud af vognen og landede på en mand "se dig for" sagde Bent, men han var død. De tog hen til himmeltårnet Bent tissede på folk oppe fra himmeltårnet.