bölüm 1

454 24 63
                                    

Medya : fragman

Kapıyı açtığımda yerlere serpilmiş gül yapraklarını beklemiyordum duvar kenarlarında bir sürü minik mumlar vardı , gülümsedim ve salona doğru yürüdüm.

Televizyon açıktı, koltuğun hemen önündeki sehpada 2 kadeh ve pizza kutusu vardı etrafa bakmaya devam ediyorkan bir çift el gözümü kapadı.

"Hım acaba kimsin?" dedim ellerimi onun ellerinin üstünde koyarken boynuma değen küçük buse ile gülümsem genişledi "cenk karaçay" dedim.

Gözlerimden çekti ellerini , hala arkamdayken fısıldadı "doğru tahmin" dedi dudaklarını yanağıma doğru sürttü "özledin mi beni?" dedi kulağıma doğru fısıldayarak.

"Emin olamadım şimdi belki bir kaç kere daha öpersen daha kesin bir cevap verebilirim" dedim cilveli bir tonla. Arkamda olmasına rağmen gülümsediğini hissettim.

"Nerenizden öpmemi istersiniz hanımefendi?" dedi , parmağımla boynumu gösterdim "ilk olarak şurası" dedim. Yavaşça uzanıp boynumu öptü sonra ağır bir şekilde ona döndüm.

"Şurası" dedim parmağımla çenemi gösterirken karanlıktaki yüzü bana yaklaştı ve çenemi öptü "he bide şurası" dedim dudağımı göstererek.

"He işte o biraz zor" dediğinde kaşlarımı çattım "nedenmiş?" dedim "3 defa seni öptüm ama sen beni öpmedin" dedi sesi bir çocuk gibi çıkmıştı.

"Hımm" dedim ve ellerimi kısa olan sakallarında gezdirdim yavaşça ona yaklaştım ve dudaklarını dudaklarıma bastırdım elleri belime giderken benim ellerim saçlarına doğru uzandı.

Yavaşça ayrıldık belimden çekerek sarılmamızı sağladı "şimdi söyle bakalım özledin mi beni?" dedi mayhoş bir sesle "özledim" dedim ve ellerimi boynuna sıkıca doladım "hemde çok özledim sevgilim" dedim.

"Harika bir film seçtim birlikte izleriz diye" dedi benden ayrılırken "izleriz" dedim gülümseyerek elimi tuttu ve koltuğa oturttu beni.

Sehpadan kumadayi aldı , kadehlere şarap doldurdu , yanıma oturdu ve bir kolunu omzuma koyup , başımı onun omuzuna koymamı sağladı.

"Cenk" dedim sesimdeki merakı gizleyemeden , bana baktı "efendim güzelim" dedi "bu seferki iş seyahati biraz uzundu sanki" dedim gözlerine bakarken.

Gözlerini benden kaçırdı "biliyorsun sevgilim Amerika'daki işleri baya boşladım uzun sürdü toparlamak" dedi sonra içine sinmemiş gibi devam etti "sen bunları düşünme zaten uzun süre yurt dışına çıkmam" dedi ve alnıma bir öpücük kondurdu.

Filmi açtığında filme odaklanmaya çalışmamda aklım cenkteydi birşey oluyordu ama bana söylemek istemiyordu ne olduğunu az çok tahmin etsemde gerçekleşmesinden korkuyordum.

Cenkin kuzeni nedim 1 senedir Amerika'da bir klinikte psikolojik destek anlamında bir tedavi görüyordu , nedimle arkadaştık bazı olaylar yaşanmadan önce.

Büyük ihtimalle nedim klinkten çıkacaktı çünkü uzun süreli bir tedavi geçirmişti , Türkiye'ye geri dönmesini pek istemiyordum çünkü Amerika'ya gitmeden önce hiç hoş olaylar yaşanmamıştı.

Cenk bunu öğrenmemi istemiyordu belli ki , biliyordu onun olduğu yerde benim duramayacağımı. İstemeden sıkıntılı bir nefes verdiğimde cenk bana döndü kafasını koltuğa yasladı ve gözlerini gözlerime sabitledi.

𝚂𝚎𝚗𝚒 𝙰𝚜𝚕𝚊 𝙱ı𝚛𝚊𝚔𝚖𝚊𝚖 !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin