bölüm 2

216 18 24
                                    

Kabinden çıktım ve karşımdaki aynaya baktım siyah , dizlerimin bir iki parmak üstünde olan elbisenin bedenimi kavrayışı hoşuma gitmişti kesinlikle beni daha çekici gösteriyordu.

Çalışan kız bana hayranlıkla baktı "çok yakıştı ceren hanım" dediğinde gülümsedim kapının girişine kayan gözlerim beni tedirgin etti.

Kapıdan içeri giren kadının gözleri bana değince hafifçe gülümsedi ve yanıma doğru yavaş adımlarla geldi "ah cerencim sende mi burdaydın?" dedi şeniz hanım.

"Evet akşam randevum var da" dedim gülümsemeye çalışarak "uzun süredir damlayla görmüyorum sizi bir sorun yoktur umarım" dediğinde yutkundum damla bahaneydi onlara her zaman cenk için giderdim.

"Yok bir sıkıntı yok" dedim "valla cenk gitti sende kayboldun ortalıktan" dedi imayla "biraz işlerim vardı o yüzden gelemedim , damlayıda biraz aksattım" dedim stresli olan sesimi gizlemeye çalışarak.

"Anladım bekleriz bir gün yemeğe" dedi ve yanımdan geçerek uzaklaştı derin bir nefes aldım bu kadın her yanıma gelip benimle konuştuğunda stres oluyordum. "Ah bu arada" dediğinde arkama döndüm ve şeniz hanıma baktım.

"Damla söyledi mi bilmiyorum , nedim geri dönüyor" dediğinde donup kalmıştım bunu içten içe hissetsemde gerçek olduğunu duymak beni şaşırtmıştı. "Öyle mi bilmiyordum" dedim sakin tutmaya özen gösterdiğim sesimle.

Gülümsedi ve raflara döndü , arkasında bir enkaz bıraktığının farkında bile değildi. Hemen kabine girip üstümdeki elbiseden kurtuldum çantamı alıp kabinden çıktığımda çalışan kız konuşmaya başladı.

"Ceren hanım beğenmediniz mi başka bir parça-" sözünü kestim "acil işim çıktı iyi günler" deyip mağazadan hızlı adımlarla çıktım. Cenkin birşey sakladığını içten içe bilsem de geri geleceğini benden saklamasına sinirliydim.

Arabama binerken sinirden ellerim titriyordu derin bir nefes alıp arabayı çalıştırdım.

-

Arabayi park ederken hala düzensiz nefes alış verişime devam ediyordum buraya gelirken bile nasıl kaza yapmadığıma hayret etmiştim.

Hızla arabadan çıkıp nefes aldım burası bana her zaman iyi gelirdi şimdi de gelecekti. Uçurumdan aşağı baktığımda denizi gördüm ve iç geçirdim.

Telefonu elime aldım ve cenki aradım çok sürmeden açtığında sakinliğimi korudum "sevgilim?" diğer taraftan gelen sesle gözlerimin dolmasına engel olamadım. "Cenk" dedim kırgın bir ses tonuyla.

"Güzelim ne oldu?" dedi "akşam işim çıktı gelemiyorum sonra yapsak olur mu ?" dedim "olur da sana ne oldu sesin hiç iyi gelmiyor?" dedi.

"Sonra konuşuruz" diyip yüzüne kapattığımda hüngür hüngür ağlıyordum. Bana bunları o söyleseydi belkide bu kadar sinirli olmazdım ona karşı bu kadar kırılmazdım.

Ama o bana söylemek yerine saklamayı tercih etmişti ama annesinden bunu duymak bana daha çok acı vermişti. Nedimle aynı ortamda olmak istemediğimi ona çok net söylemiştim.

Onunla aramızda gecenlerden hemen sonra onu gönderdiklerinde bunu cenke netçe belirtmiştim.

-

Kapının çalması ile içimi tedirginlik sardı kapının gözünden baktığımda cenki gördüm ve yutkundum. Açtım kapıyı "sevgilim işim var demiştin?" dedi kaşlarını çatarak.

𝚂𝚎𝚗𝚒 𝙰𝚜𝚕𝚊 𝙱ı𝚛𝚊𝚔𝚖𝚊𝚖 !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin