2. Bölüm

152 4 1
                                    

Sonunda sıkıcı ve gecmek bilmeyen yolculuk bitmis karakola varmiştık . ne sorabilirlerdi ki bana ? En fazla ne diyebilirdim . kendi halinde isine gidip gelen annemle babamin dusmanlari var mi diye mi sorcaktilar? Gercekten boyle sacma seyler mi sorucaklardi . o sırada kapi acildi ve orta yaşlarda cene kemikleri belirgin buyuk parlak ela gozleri olan hos yapili ve uzun boylu biri girdi iceri .Yakasında çağatay yazıyordu havali bi adi vardi ve Dış gorunusune onem verdigi belliydi ve buyuk ihtimalle sorgu memuru falandı heralde . Gülümseyip karşıma oturdu sonra merakli gözlerle bana bakti gülümsememi mi bekliyodu bu ? Yok canim daha neler . ben ağlamamak icin dislerimi sıkıyodum gulumsemem beklenemezdi.
-Hoşgeldin
-Ne sorucaksınız?
-Sadece biraz konusuruz diye dusunmustum
-Öyle mi ? Sadece konusmak ? Tanımadığım biriyle ve bu bir polis ? Lütfen gercekci olalim ailemin nasıl olduğunu dahi bilmiyorum. Ailemin icinde oldugu arabaya carpip kacmislar(tabi niye hala bilmiyorum). Ve sırf bu yüzden burdayım bu polislerin olduğu yerdeyim. Ve simdi konusmak icin cagrildigimi mi soyluyorsunuz siz ? Eger oyleyse ailemin yaninda olmayi tercih ederim.
Aslına bakarsak neden bu kadar sert cıkıştığımı bilmiyordum ama sonunda cattalaşan sesimi farketmemek imkanlı değildi . Ardından yanagima suzulen yaslari hissettim
...........
Sonunda ordan cıkmıştım sacma sapan sorular bitmisti ve beni sorgulayan polis hastaneye dogru goturuyodu. Tabi izmir trafiginde bunun kolay oldugu soylenemezdi sessizce gecen yarim saatten sonra araba durdu ve onumde duran buyuk hastaneye baktim derin bi nefes aldim ve hafif esintili havayi yuzumde hissettim polis kapiyi acmisti bana kibar sayilabilirdi. İndim ve
-tesekkur ederim biraktigin icin
-onemli degil gorevimiz
Dedikten sonra gulumseyio arabaya binip uzaklasti hastaneye girerken ayaklarim titriyodu belki de girmemeliydim iceri. Ama ailem icerideydi ve girmek zorundaydim yavas adimlarla iceriye girdikten sonra resepsiona batuhan soyer halil soyer mine soyer dedim ve ucuncu kata cikmami soyledi asansore bindikten kisa birsure sonra ucuncu kata ciktigimi farkedip asansörden indim. Ve karsimda Suyla Ceyhunu görünce acçıkçası saskinligimi gizleyemedim. Sonra suyun kosup yasli gozlerle sıkı birsekilde bana sarılmasi bir oldu . bu ne icindi? O boyle seyleri sevmeyen kaba dille odun bi kızdı. Ona sarılırken hickirarak agladigini farkettim bunun yani sira ceyhunun da gozunu sildigimi gormem bir oldu . ve bi anda aklima dusen o fikirle suyu itekleyip ve bana bagiran hemsireleri dinlemeyip yogun bakim odasina girdim. Pek anladigim soylenemezdi ama polisler hastanede olduklarini soylemislerdi durumu kritik falan dememisti olemezlerdi degil mi ? Yada belkide kendime kotu bisey yapmamam icin dememislerdi yada bilmiyolarda herneyese onemli olan bu degildi ailem... Olmezlerdi. Kaldiramazdim.

SOLUK SİYAH◾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin