Iba Jeden Zápas

546 7 0
                                    

Bolo 10:15 akurát som sa zobudila a pozrela na mobil. A bola tam správa od môjho priateľa.

  
                      Chris❤️

Chris : T/M? Spíš?
                    7:12

   No teraz už nie: T/M
10:17.                      


Chris : dnes idem pozerať na zápas s kamarátmi chceš ísť s nami?

Áno o koľkej? : T/M

Chris: prídem po teba o 14:30

         
                                     OK: T/M

Bolo 13:30 tak som sa začala chystať. Najprv som si dala sprchu a potom som sa obliekla.

   (Takto si vyzerala)

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

   (Takto si vyzerala)

A potom už tu bol Chris tak som išla za ním do auta. "ahoj" povedala som a dala som mu pusu "čau" povedal ale ani sa na mňa nepozrel.

Keď sme tam prišli tak jeho kamaráti tam už boli. Počas zápasu sa večšinou rozprával len s nimi a mňa ignoroval, ale keď som mu to povedala tak sa so mnou začal hádať a kričať na mňa. Ale nebrala som to veľmi vážne lebo bol trochu opitý.

Potom keď zápas skončil tak všetci išli preč ale my sme sa stále hádali pred budovou. A keďže je to vo Fínsku bola mi strašne zima, ale Chris povedal "vieš čo asi sme ani nemali byť nikdy spolu si hrozná, idem čau" a ja som tam ostala sama . Ale zrazu som počula za sebou hlas. Otočila som sa a bol to hokejista išiel ku mne a povedal "si v pohode? Počul som čo ti povedal a nebolo to od neho milé, určite to tak nemyslel" rýchlo som si utrela oči a povedala "áno som celkom v pohode" a on sa ma opýtal "nepotrebuješ niečo?trasieš sa nieje ti zima? "  a keďže mi bola zima a bývam 3km od štadiónu tak som povedala "áno je mi celkom zima myslíš si že by si ma mohol odviesť domou?" a bez váhania povedal "áno áno samozrejme poď ukážem ti kde mám auto" išli sme ku jeho autu a keď som nasadala povedal "inač ja som Clay teší ma" ja som mu odpovedala "ja som T/M teší ma-     počkať ty si ten Clay ten hokejista?" a on sa usmial a povedal "áno to som ja" "wow dnes si bol skvelí a nie len dnes vždy si, nechápem ako to robíš" potom sme sa rozprávali o hokeji ale potom chcel zmeniť tému keďže dnes prehrali 5:4. A tak som začala hovoriť o jeho aute "kedy si tu naposledy upratoval?" "no teraz som na to veľmi nemal čas" obzrela som sa a videla som v zadu plno prepoteného oblečenia a on povedal "neboj sa ja to tu upracem".

Celú cestu sme sa rozprávali a smiali na blbostiach a potom keď už sme boli pri mojom dome tak ma popýtal instagram a ja som mu ho dala. A ako som išla do domu tak sa pozeral a dával pozor aby som sa dostala domou bezpečne.

Keď som prišla domou tak už bolo veľa hodín tak som si iba umyla make up a zaspala.

     

  

Hokejový senМесто, где живут истории. Откройте их для себя