Bolo 7:30 hodín a niekto zazvonil. Čudovala som sa že kto by tak skoro zvonil.
Otvorila som dvere a bol tam Clay s kiticou a povedal "všetko najlepšie láska!" bola som prekvapená z kade to zistil a tak som povedala "waaau ďakujem to je od teba milé ale ako vieš že mám narodeniny?" on sa usmial a povedal "mám svoje zdroje" nevedela som čo tím myslí ale pozvala som ho dnu. Sadli sme si na gauč a on mi dal malú krabičku keď som ju otvorila bolo tam toto.
"ooo ďakujem je nádherný" povedal som a dala som mu pusu. "Ale nemusel si mi nič kupovať.. "
"nemusel ale chcel som". Potom sme sa len poflakovali po mojom dome a rozprávali sa.A zrazu sa ma spýtal "T/M? Koľko je hodín?" pozrela som na mobil a povedala som "12:45 prečo?" rýchlo sa postavil a povedal "poď už musíme ísť" nechápala som kde musíme ísť nič mi nespomínal.
Prišli sme ku jeho autu a on vytiahol šatku a zaviazal mi oči. Bola som nedočkavá a tak som sa ho spýtala "kam ideme??" "uvidíš neboj sa".Keď sme tam prišli dal mi dole šatku a boli sme v reštaurácii a bol tam stôl na ktorom bola torta a za stolom bol nápis "happy birthday". Bolo to nádherné a tak som ho objala a povedala "waaau to je nádherné, tak to si fakt nemusel" sadli sme si a povedal "nevedel som koho mám pozvať tak sme tu len my" "no ja tu veľmi nemám kamarátov a rodinu mám na Slovensku..". Potom sme nakrájali tortu a rozprávali sme sa.
A keď sme chceli zaplatiť tak prišiel čašník a povedal "chcete platiť hotovosťou aleb- ooo ahoj T/M takže ty si teraz štetka?" zhrozená z toho čo povedal som na neho pozrela a opýtala sa "prosím?" ale hneď som ho spoznala, bol to Chris. Ale nestihla som nič povedať a vedľa Chrisa už stál Clay a pýtal sa ho "ako si ju nazval?!" postavila som sa a snažila som sa ho ukľudniť lebo sme boli v reštaurácii a každý sa na nás pozeral. Ale Chris mu odpovedal "nazval som ju tím čím je, štetka" nestihla som sa ani nadýchnuť aby som niečo povedala a Clay už Chrisovi jednu vrazil a tielka mu krv z nosa. Chris išiel rýchlo preč a ja som zobrala Claya za ruku, zaplatili sme a išli sme preč z reštaurácie.
V aute sme sa najprv nerozprávali ale potom Clay povedal "T/M je mi to ľúto ospravedlňujem sa za neho aj za seba nemal som hneď tak vybuchnúť ale tak záleží mi na tebe a nechcem aby sa k tebe tak správal prepáč že som ti pokazil narodeniny" chytila som ho za ruku a povedala som "nie to nehovor nepokazil si nič to on sa nevie správať a za to ty nemôžeš"
Potom sme už boli pred mojim domom tak som ho pobozkala objala a chcela som ísť domov ale opýtal sa ma "T/M?" "áno?" "si si istá ze budeš v poriadku nemám s tebou zostať?" a hneď som odpovedala "mohol by si prosím?".
Prišli sme do môjho domu a pozerali sme film ale ja som zaspala tak ma odniesol do postele a zaspali sme ❤️.
YOU ARE READING
Hokejový sen
RomanceObyčajný príbeh o hokejovej láske. (Toto je len príbeh "Hockey dream<3" prepísaný do slovenčiny.)