Minęło wiele księżyców odkąd Ciernisty Krok został mianowawany wojownikiem, starał się wypełniać swoje obowiązki jak najlepiej choć wielu zaszło mu za skórę, próbował tego nie okazywać. Po wielu wschodach słońca, stary zastępca Małej Gwiazdy, Bryzowe Futro, przeniósł się do legowiska starszyzny, rezygnując ze swojego stanowiska we względu na wiek i zdrowie. Ciernisty Krok nie mógł przegapić takiej okazji. Mała Gwiazda bez cienia wątpliwości wybrał go na swojego zastępcę. Teraz wystarczyło już czekać aż przywódca umrze. W końcu ten dzień nadszedł. Trwała bitwa z włóczęgami, Mała Gwiazda kulił się pod naporem dwóch przeciwników. Ciernisty Krok wiedział że musi mu pomóc ale... z drugiej strony? Jeśli Mała Gwiazda straci swoje ostatnie życie, on zostanie przywódcą. Jego przemyślenia przerwało mocne uderzenie w bark, szara, pręgowana kotka z całej siły wpadła w niego, drapiąc pazurami. Ciernisty Krok nie miał wyjścia. Albo jego życie albo życie przywódcy. Wiedział że, skok na pomoc Małej Gwieździe to samobójstwo, więc odrzucił tą myśl. Teraz najważniejsze było aby on sam przeżył.
Stało się tak jak to przewidywał, Mała Gwiazda stracił swoje ostatnie życie.
Następnego dnia udał się do Jaskini Przodków, przyjąć dar dziewięciu żywotów. Pierwsze życie - odwagę, otrzymał od poprzedniego zastępcy, Bryzowego Futra - który umarł na Zielony Kaszel. Drugie życie od swojej matki, trzecie od medyka, czwarte, piąte, szóste, siódme i ósme od wojowników i karmicielek. Dziewiąte życie - wytrwałość, podarował mu Mała Gwiazda. Wszystkie koty były z niego takie dumne! Gdyby ten głupi Klan Gwiazdy wiedział, komu daje te życia - pomyślał - już dawno zesłali by mnie do Otchłani Bez Gwiazd! Po ceremonii nadania nowego imienia, Ciernista Gwiazda miał nadzieję, że się obudzi, lecz to nie nastąpiło. Zamiast ciemnej groty, ujrzał przed sobą jeszcze jednego kota, który wydawał mu się dziwnie znajomy.
- Witaj Ciernista Gwiazdo, chciałbym z tobą porozmawiać o twoich zamiarach. Mam na imię Sierp.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(300 słów)Wiem, że ten rozdział jest krótki ale następne będą dłuższe.
CZYTASZ
⛔️ZAWIESZONE!!!⛔️WOJOWNICY: Legenda Ciernistej Śmierci
FanfictionMały Ciernik słucha opowieści starszyzny o Sierpie, okrutnym kocurze, który żył w jego klanie wiele księżyców temu. Nieświadomy zagrożenia, samowolnie oddaje się w łapy mordercy, by później - już jako przywódca - zniszczyć klan. Jak potoczą się losy...