Bölüm 8

44 3 0
                                    

Tekrardan merhabalar arkadaşlar :)
Tekrar bölüm yazmaya karar verdim ama çokta emin değilim sıkıldıkça yazacağım.
Öncelikle bilgilendirme karakterler artık tamamen hayal ürünüdür,ismi geçen arkadaşların takılmamaları rica olunur :)
Fazla uzatmadan bölüme geçelim iyi okumalar ❤️

~
1 Yıl sonra...

Güzel sabahların ve tatlı uykuların korkulu rüyası olan alarm çalmaya başlamıştı,
Brian yataktan doğruldu ve alarmı kapattı eliyle saçlarını karıştırdı ve yataktan usulca kalktı.
Pencereye doğru giderek perdeyi araladı ve bir süre camdan dışarıya baktı,hava hafif karlı bir kış günüydü.
Bir süre baktıktan sonra mutfağa indi,Brian ölen köpeğinden sonra eve bir kedi almıştı.
Kedisi lia onu mutfak kapısında bekliyordu.

- Günaydın lia, yine sıkıcı bir gün için güne başlıyoruz kızım.

Kahvaltı hazırlamak için tezgaha yöneldi ve tezgahın üzerinde duran bilgisayarından bu sabah ki şarkısını açtı.

Lia'ya dönerek

- Eee anlat biraz küçük hanım hep ben konuşuyorum seninde konuşman gerek yoksa anlaşamayız diyerek gülümsedi

Aradan bir süre geçti ve brian kahvaltı etmek için masaya oturdu.
Çay için elini uzattığı sırada telefon sesi gelmeye başlamıştı

- Ah anne her gün aynı saatte nasıl arıyorsun anlayamıyorum.

Diyerek masadan kalktı evet arayan annesiydi kısa bir konuşmadan sonra brian hırkasını alıp okul için evden ayrıldı.
Yavaş adımlarla yolda yürürken sınıf arkadaşı olan berk'le karşılaştı

- Günaydın berk

- Günaydın dostum

Yavaş yavaş birlikte okula doğru yol aldılar.Kapıya geldiler güvenliğe Kart gösterip geçeceklerdi ki

Berk;
- Yok artık kartım yine evde kalmış

Güvenlik;
-Kartın olmadan seni geçirmem mümkün değil öğrenci olup olmadığını bilemem.

Berk;
- Abicim sen şaka mısın öğrenci olmasam bu saatte burda ne işim olur.

Brian;
- Gülerek,Metin abi berk benim sınıf arkadaşım merak etme, dedi

Ve birlikte okula girdiler,Berk hala kendi kendine söyleniyordu.

- Adama bak bana öğrenci misin diyor abicim ben ömrümü bu lanet okul için harcadım harcamayı bırak heba ettim bana öğrenci misin diyor.

Brian kahkaha atarak güldü

- Takılma sonuçta onun da işi bu değil mi.

Berk;

- Okuldan sonra ne yapacaksın planın yoksa birlikte basket oynayalım

Brian;

- Var ama yok gibi birşey yani olmaz gelemem

Berk;

- Yine oraya mı gideceksin yapma dostum hayır anlamıyorum ne var orada ?

Brian;

- Senin bilmediğin ama benim bulduğum bir çok şey

Aradan 3 saat geçmişti dersler bitmişti Brian okul kapısından çıktı ve ağır adımlarla yürümeye başladı.
Biraz yürüdükten sonra ayakkabı bağının çözüldüğünü gördü bağlamak için eğildi ve tekrar ayağa kalktığı sırada karşısında görmeyi düşünmediği kişiyi görerek şaşkına döndü.

~
Bugünlük bu kadar brolar sonra nasipte varsa yine görüşürüz.
Hadi Allah'a emanet 😂❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 20, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Brian'ın DünyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin