Hát igen,új élet,új iskola és új barátok.-Te nem félsz Bella?
-Nyugi majd csak beilleszkedünk.-halkan-valahogyan...
Úgy teszek mintha semmit sem hallottam volna,de tudom ,hogy ő is fél épp annyira amennyire én is.
-Indulhatunk lányok?
Kérdezte Charlie és a szívem egyre hevesebben vert és csak nyeltem egyet és mire szóhoz jutottam volna épp megcsörrent a telefon,és csak szedtem a lábaimat kifelé a kocsiba mert tudtam ha megszólalok egyetlen értelmes szó se hagyja el a számat.Be szálltunk a kocsiba és Charlie is jön miután végzett a telefonálással,habár már nem volt annyi kedve mint a telefonálás előtt ami egy picit aggasztott is,de az még jobban ,hogy már el is indultunk.Oda érve alig birok kiszállni a kocsiból és csak annyit látunk,hogy valaki közeledik mosolyogva felénk.
-Szerinted ide jön?-kérdeztem ijedt hangon Bellától.
-Ja,szerintem igen csak viselkedj természetesen!
Bólintottam mintha nem is ezt csináltam volna az elmúlt 3 röpke percben.-Sziasztok Jessica vagyok,ti vagytok az új lányok igaz, Isabella és Cora?!
-Csak Bella.-mondta kellemetlen hangon.
-Szia igen,örülünk,hogy megismert hetünk.Ez tök simán ment és ahogy telt múlt az idő azt vettem észre,hogy az ebédlőben ülünk és Jessica barátai is csatlakoztak hozzánk.-Sziasztok!-köszöntöttek kedves hanggal minket.
-Lányok ők itt Eric,Frat,és Angela
-Hali!-köszöntünk mi is.Hihetetlen,hogy már ennyi embert ismerünk,bár a csajnak a nevét már rögtön elfelejtettem.-Ráértek ma lányok?-kérdezte Eric.
-Persze! Válaszoltam rá 2 pásod percre ,de tudom,hogy Bella nem szeret nagyon elmászkálni.
-Én még nem tudom.-válaszolta-majd rám néz szúró szemmel,de megpróbálom figyelmen kívűl hagyni.Beszélgetünk, majd egyszer bejönnek az ebédlőbe a Híres nevezetes Cullen-ék és akkor hallottam róluk előszőr.
-Ők kik?-kérdeztem.
-Cullenék,de nagyon furák hidd el.
-Ők itt: Alice és Jasper együtt vannak,de testvérek.
-Azta-válaszolta Bella aki nem győzi felfogni az egészet.
-Emmett és Rosalie akik szintúgy.-És ő ki? Kérdeztem és úgy tűnt mintha szemeztünk volna,de biztos csak képzelődtem.
-Ő?ő itt Edward nagyon dögös,de nem beszél senkivel.
Az ebéd miután megjöttek Cullen-ék elég kellemetlenné vált mert bele gondolva elég morbid a helyzet,és ott ültek előttünk nem akartam leégetni magam.
Elkezdődött a Biológia óra és megláttam két helyet,ami nem egymás mellet volt ezért nem tudtunk egymás mellé űlni.
-Hová szeretnél ülni?-kérdeztem Bellától.
-Ő vissza kapod az ebédlőset ezért èn ülök Jessica mellé ,te ülhetsz Edward mellé. Majd meg sem várta ,hogy válaszoljak rögtön leült Jessica mellé.Hát ez szép elég kellemetlen lesz,ráadásul elég béna vagyok bioszból ,de csak állok figyelve ,hogy esetleg nem ül -e mellé valaki de semmi.Így célba veszem azt a helyet és se szó se beszéd leülök mellé.
-Egyébként Cora vagyok.Válaszoltam ijedt hangon. De ő nem válaszol és így még jobban megijedtem,de nem hagytam magam.
-Áh értem a neved Edward,én is örülök a szerencsének,apropó új vagyok aki ott ül a szöszi mellett na igen ő Bella az unoka tesóm. -Hihetetlen hogy ezt mind kimondtam és még csak nem is válaszolt.
-Oké nem vagy beszédes értem.mondtam mostmár kellemetlen hangon.
Csak huncut módon mosolyog majd válaszol.-Nem vagyok a szavak híve.-Értem,hát akkor nem leszünk jó páros.-mondtam mosollyal az arcomon.
-Nekem valami azt súgja,hogy mégis.Elpirosodtam,és az óra végéig nem is szóltunk egymáshoz,de igazából nem is bántam.
Vége az óráknak és suli után egyenesen haza vettük az utat,és mindkettőnknek elég jól telt a napunk,majd megcsörren a telefonom és látom,hogy Jessica az.
-Ki az?
-Jessica.feleltem.
-Hihetetlen ez a lány,nem gondolod?mondta kuncogva.
Felvettem és kedves hanggal bele szólaltam.
-Háló
-Á! Szia Cora?
-Igen.
-Reméltem,hogy te vagy az ! Nem voltam biztos benne ,hogy jó számot hívok! Érezhető volt a hangján a boldogság,ami jó.
-De jó számot hívtál,mit szeretnél?Meghívott egy helyre egy partra igent mondtam ,de Bella nem akart jönni,persze én ezt nem hagytam.
-Jó lesz! Nyugi!
-Én meg a partok? Nem hinném!
-De nem kell úszni meg semmi csak kikapcsolódni!-Légyszives.
-Jolvan,jolvanEl is indultunk majd találkoztunk Bella régi barátjával Jacobbal,aki elég helyén való srác,de nem a mi sulinkba jár így nem fogunk találkozni olyan sűrűn.
-Szóval,milyen az új suli?-kérdezte Jacib.
-Elég jó ,sok emberrel ismerkedtem meg,ahogy Bella is.
-Tök jó,és a barátod? Ő miért nincs itt?
-Őm neke...nekem nincs barátom.A helyzet elég kínos lett.
-Ó! Ne haragudj! -majd felcsillan egy kis mosoly az arcán- nem tudom,hogy ezt minek véljem,de nem zavar csak tovább beszélgetünk a többiekkel egyaránt.Eléggé eltelt az idő ,későre jár nagyon élveztük ezt a napot még Bella is!
A helyesírásért bocsi! 1-2 naponta lesznek részek ha úgy látom,hogy e tetszik nektek !🥰
YOU ARE READING
Egy új élet,hát...Bazdmeg!
Vampire14 éves vagy a neved Cora Evans,Bella az unoka tesód mind a ketten most érkezettek,Bella apukájánál laktok mindketten és holnap máris mentek a suliba.