Végre felkeltem ,de nem vagyok valami jól körülöttem nincs senki és azt sem tudom ,hogy mi történt legalábbis nem akarom elhinni.De a többiek kint vannak a udvaron oda megyek.
-Hé Billy! Felkelt!-mondta Collin.
-Szia Cora,hogy vagy?Charlie telefonált mondtuk ,hogy nálunk vagy és ma itt töltöd az éjszakát.
-Köszönöm és nem jól mi történt Billy?
-Ez vagy te!-válaszolta Jacob.
-Mi?...Mi vagyok én?
-Farkas-mondta idegesen
-Meg vámpír legalábbis leszel.-mondta Embry.
-Ezzel nem segítesz Embry.-mondta Billy.
-VALLI MOST AZONNAL MONJA EL,HOGY MI. VAN VELEM.
-Húha mindjárt letépni valamelyiküknek a fejét.-mondja Quil.
-FIÚK!-Cora röptében változott át,hadd tudja meg az igazat.
*mindenki át változik*
-Te is Jacke?-kérdeztem és majd sírva fakadtam.
-Erről nem mi döntünk Cora.
-És hogy értitek az,hogy vámpír is vagyok?
-Amikor meséltél a szüleidről...igazuk van tényleg különleges vagy.Anyukád farkas apukád meg vámpír volt.-Billy
-Nem az lehetetlen.
-Láttad az előbb nem?
-De akkor apa...
-Nem baleset volt,egy magunk fajta miatt öltek meg őt,pontosabban anyukád miatt te nem létezhetnél Cora.
*szuper nem létezhetek vámpír is vagyok apukám meg megölte egy magamfajta szuper.*Később elmondtak nekem mindent a fiúk nagyon kedvesek voltak és segítőek beavattak mindenbe és még Cullenékről is beszéltek.
Másnap készen álltam suliba menni meg nagyon nem akartak engedni de nem akartam gyanút kelteni.
A suli hamar eltelt,Edward érezte a kutya szagot és minden Cullen... elég fura.Bellával meg beszéltem,hogy maradok Charlieval aki bele egyezett a dologba de volt egy forduló pont amikor Jacobékhoz tartottam.Éreztem valami nagyon finomat frisset vas ízűt és nem tudtam megállni,hogy ne kövessem a szagot és tudtam,hogy most indult meg a vámpír ösztönöm.A szag jó messzire vitt el de elmentem mert tudtam hogy nem lesz helyes ekkor már mást éreztem valami olyat ami nem él ezért követtem a szagot és elvezetett egy erdőbe ahol volt egy ház ezt az illatot ezerszer megismertem volna ez az illat Edwardé.
Bementem a házba kopogás nélkül és megláttam beszélgetni a Cullen klánt.
-Cora te mit keresel itt?-kérdezte Edward aggódva.
-Segítened kell!-válaszoltam és mindenkit megrémisztve csak a szagot követtem.
-Szóval az van,hogy Nagyon éhes vagyok és megéreztem és ide kellet jönnöm.
*össze voltak zavarodva és csak álltak*
-Tudunk szendvicset készíteni-mondta Rosalie.
-Nem Rosalie nem úgy értem,majd oda megyek a konyhába és követem a vér szagot egy fiókban volt lecsapolt,kinyitottam és rögtön elkezdtem inni.Nem mondtak semmit de elmondtam mindent és hogy tudok mindent.Csak megdöbbenve néznek.Majd Jasper feltett egy kérdést.
-És te mit tudsz?
-Azt hiszem pajzs vagyok,és tudom manipulálni az embereket.
-Ezt hogy érted?-Emmett
-Gyere ide és megmutatom,de nagyobb tér kell ezért menjünk ki.
*kint vagyunk és azt mondom:megteszed amit mondok és egy szót sem szólsz.
1.próbálj meg megölni
Emmett próbálkozik és látszik hogy irányítva van.
-Emmett,álj!most képzeld el azt hogy egy vízben vagy és fulladozol,de nem halsz meg de kín az van és hangot is adj ki!
Ez így is lett és miután végeztetek vissza indulsz*
-Hova indulsz Cora,maradj még!-kérte Edward.
-Nem lehet az egyik részem farkas.Majd elindulok átváltoztam és úgy döntöttem hogy most inkább nem megyek be Jacobékhoz.
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy új élet,hát...Bazdmeg!
Vampir14 éves vagy a neved Cora Evans,Bella az unoka tesód mind a ketten most érkezettek,Bella apukájánál laktok mindketten és holnap máris mentek a suliba.