Már egy hónapja,Hogy elment Edward még egy héttel utána sem tudtam elfelejteni ahogy most sem.
Bár már próbálom elfelejteni még nem teljesen megy,de ebben segítenek a fiúk,az igazság az,hogy jól beilleszkedtem a farkasok közé,de a vámpír énemet mostanában nehéz vissza tartani.
Charlie ebből szerencsére semmit sem vett észre,sőt jobban meg is nyíltunk egymásnak.Hetente 3X beszélünk közösen legalább 1 órán át Bellával.Elmeséltem neki mindent,legalábbis majdnem mindent egy szót se beszéltem neki arról ami vagyok.A suli jól megy neki eléggé népszerű lett úgy ahogy az elmúlt egy hónapban én is.A cikket el kellet halasztanunk mert Angela rosszul lett előtte egy nappal így november utolsó napjában lesz ezzel búcsúzunk az ősztől,a téma már az 1900-ás évek.
Ma nincs suli mivel szombat van ezért Jacobbal meg a többiekkel töltöm el az időt.Jacob baráti köréből mindenkivel jóba vagyok főleg Sammel és Embryvel.-Hé Evans!Mi újság?-kérdezte Embry.
-Semmi megyek a partra sétálni.Ez minden napos vagy már egy hete szeretem ki szellőztetni a fejem.
-Mehetek?-kérdezte.
-Persze.-mondtam.
-És mi a helyzet?-kérdezte
Mostanában sokat jársz sétálni.-mondta.
(Igazából tényleg mert szeretem a fejemet ki szellőztetni vagy csak azért mert ilyenkor Jacke mindig azzal az új lánnyalvan.Nem vagyok annyira féltékeny típus de akkor is,régen minden idejét velem töltötte most meg azzal a csajjal.)
-Igen-ilyenkor kikapcsolok.
*Egyébként Embry elég kedves és helyes,de szerintem nem mer lépni Edward miatt*
-Áh értem.
-Egyébként remek az idő,mondjuk egy szikla ugráshoz-kacsintok
-Célozgatni akarsz valamire?-kacsintott.
*Már is irányba vesszük azt a sziklát ahol elsőnek ugrottam.*-Na jössz?-kérdezte és azt várta,hogy a határa ugorjak ami így is lett.
-Háromra-mondtam.
-Egy...Két...-nem várja meg míg ki mondom a harmat elindul és jó szorosan bele kapaszkodom.
Mikor le értünk a vízbe egymáshoz közel úsztunk és olyan közel volt az arcunk,hogy azt hittem megtörténik,mire ő elnéz és el úszik.*Pár perc után is is megyünk a vízből*
-Ez király volt Embry,de most mennek kell.-fura mert meg voltam sértődve,hogy nem tette meg.
-Evans várj!-szólt Embry.
Megállok egy kis mosollyal az arcomon mire vissza fordultam volna megfogta a kezem vissza rántott es meg csókolt.
Ekkor jöttek a többiek és csak annyit hallunk,hogy kiáltották a gratulációjukat.Még Jacob is...Nem tudtam maradni ezután,mert Bellával meg Charlieval fogok beszélni,de boldogan mentem haza,igazából éreztem már ezt a fajta boldogságot... jó újra érezni.
-Na ideje volt már jönnöd amúgy meg késtél !-mondta Charlie.
-Igen csak túl tettem magam Edwardon a mai nap.
-Ezt meg hogy érted?-kérdezte.
-Meg csókolt Embry.
-Áh értem...nos erről meg később beszélünk...*-talán nem is őrült ennek? De ettől függetlenül én izagott vagyok*
Ezután nem történt semmi,csak Bellával beszélgettünk elmondtam neki a történteket ,és ő mindenben támogatott.Az utóbbi időben Jessicaval és Angelaval legjobb barátok lettünk ezért Bella után nekik is elmondtam mindent.Két hét telt el azóta ,hogy Embryvel össze jöttünk sőt éjszakánként együtt alszunk,amit meg Charlie is tud,szerintem őt jobban bírja mint Edwardot bírta valaha.Jacob és az a csaj még mindig sokat vannak együtt a legjobb Barátja szerencsére én vagyok,szóval mindent tudok.
Charlie egy hete nyomoz pár vámpír után,de neki sejtelme sincs,hogy azok vámpírok vadászni vannak itt szerintem de már elég rég óta érzem őket,sőt így hogy nem mindig ugyan Azt így nem tudom ,hogy kik lehetnek.
Edwardéknál:
-Ma voltunk Coranal Jasperrel.-mondta Alice.
-Alice látomása megtörtént...-mondta Jasper
-Sajnálom Edward.-mondta Carlisle.
-Ennek így kellett lennie,ki az Jacke?
-Nem,Jacob az új tanítványával van már egy ideje,ezért Cora eltávolodott tőle helyette meg lett Embry.-mondta Rosalie
-EMBRY?-kérdezte idegesen.
-Edward mégis mit vártál?Elhagyod és nem lép majd túl?-kérdezi Emmett?
-Nem,de nem ilyen gyorsan kellett volna történnie.HOLNAP ÉN MEGYEK EGÉSZ NAP.
-Biztos ez Edward?-kérdezi Esme.
-Igen.
*Másnap el is megy,megfigyelt távolról és ezeket kellet átélnie*
———————————————————-REGGEL:
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy új élet,hát...Bazdmeg!
Vampir14 éves vagy a neved Cora Evans,Bella az unoka tesód mind a ketten most érkezettek,Bella apukájánál laktok mindketten és holnap máris mentek a suliba.