del 1

64 3 2
                                    

*Elins perspektiv*

Idag skulle det komma nya som skulle adoptera nån av oss . Kommer väl va som vanligt. Jag blir ju aldrig vald. Jag satte mig på sängen och satte på mina hörlurar och sätte på musik på högsta volum. 

*3 timmar sennare*

-ELIN!   -Vad?  -dom kommer ju nu du måste fixa dig! - Varför jag bryr mig inte! -Jag brukar låta dig göra detta men i dag måste du göra dig extra fin och städa rummet!  - Jaja idiot. -Seså .

Jag gick och satte på mig ett par shorts och ett linne och satte upp mitt hår. Jag sminka mig och gick ner. Jag viste inte vem som skulle komma men alla verka så uppspelta och uppklädda och var nervösa.  Vi vänta i 5 min innan dom kom. Helt plösligt kom dom in. One direction! Jag tappa hakan och ville verkligen bli vald . Folk sprang fram och fråga efter autograf. Jag stog bara kvar. Helt plösligt fick jag ögonkontakt med Harry. Han var så snygg.  Han log måt mig och jag dog nästan. Men då kom en annan tjej fram och hoppa på honom. Idiot.   Dom skulle åka till ett hotell och diskutera vem dom skulle välja och tog foto på alla och interjuva alla. Jag log måt Harry hela interjuven.

*Harrys perspektiv*

Jag kunde inte släppa blicken ur tjejen som hete Elin tror jag. Hon var så gullig . Men sen skulle vi plösligt åka till hotellet och diskutera . Men jag hade bestämt mig. Elin. Jag skulle välja Elin. Men först måste vi bestäma och jag ska övertala killarna.

*15 min senare*

- Okej killar har vi bestämt oss? sa Louis     -Ja

*1 dag efter* *Elins Perspektiv*

När jag vaknade på morgon såg jag tt det var en halv time kvar till killarna skulle komma. Jag sprang och sminka mig och tog på mig shorts och ett linne igen .

*30 min senare*

- Vi skulle vilja att Elin skule följa med oss.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!

Jag heter ******* Och vill va anonym . Hoppas ni gilla novellen. Sen vill jag säga att jag kanske inte är så bra på att skriva noveller men aja. Följ mig och läs . Kram <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 16, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

När 1D adoptera mig.Where stories live. Discover now