LA NUEVA ERA...

28 2 0
                                    

Hisoka norami és una de les persones més assassines del món, té un problema, té 14 añys es dedica a matar i a anar a classes un dia normal com sempre a classes no ve cap professor, però de cop i volta un pop cau del cel amb molta velocitat.

 És una missió que han enviat des del govern, si no aconsegueixen matar-lo a aquest pop, el pop destruirà la terra. Què?! La terra?!?, estàs dient que tot el món moriria, si això dic, així que teniu una setmana per poder assassinar-ho una setmana? Però senyo midoriya no creu que això és molt poc, només som una classe i té molta velocitat, si diu Midoriya pero teniu moltes oportunitats heu de tenir estratègies però, bé.

D'acord, però soc l'única assassina, Midoriya diu té, una arma, per poder fer li més mal, d'acord, moltes gràcies señor Midoriya, després d'una estona el professor comença la classe i Tadaomi karasuma te una estratègia és posar-se pilotes per desintegrar-li perquè el professor li donarà la mà i explotarà, S'aixeca de la cadira i s'acosta cap a la pissarra es presenta davant del professor i li dona la mà el professor li agafa la mà i se'l desintegra tota la mà, però una cosa que no sabien era que es podia regenerar.

Woow diu tota la classe com que no l'has matat, Koro sensei respon, ho sento nois, però totes les parts del meu cos es regeneren així no m'assassinareu tan fàcil ha, ha, ha es comença a riure Koro Sensei i diu molt bé Tadaomi has fet una molt bona estratègia, però no t'ha funcionat, A l'hora del pati, Tadaomi karasuma comença a fer apunts de coses rares que fa el Koro sensei, s'adona que té molts punts febles i que quan està corregint alguna cosa se li posa la cara de color groc amb ratlles i sembla que no presti atenció després de molts intents d'assassinar, a Koro sensei.

Es dona conta de què no tenen res a fer, però dona igual las persones de la classe no es rendiran, Midoriya està avaluant totes les parts del cos de Koro sensei, perquè tinguin més possibilitats de matar-lo, Midoriya sap que es molt ràpid, que es pot transformar, que cambia formas, sap moltes cosas, te una llibreta sencera d'ell, i compartirà tota la informació per assasinar, després de classe el señor Koro Sensei, lis va donar una idea per poder assassinar.

THE CLASROOMDonde viven las historias. Descúbrelo ahora