Bon dia Koro sensei, hola Midoriya, que fas que no estàs al pati? No estic al pati perquè volia dir-te una cosa, l'anterior setmana ens vas dir que ens donaries una pista per poder fer-te una mica de mal així que ara hauràs de complir.
Així?, va dir Koro sensei, respon Midoriya amb tota sinceritat si Koro sensei, la setmana passada ens vas dir això. Ara digues-me que era. Eyy, Koro sensei et passa alguna cosa?, tens la cara blava, ¿Segur? Va dir Midoriya, no em passa res Midoriya, va dir Koro sensei, ara et diré una de les meves debilitats Midoriya, una de les meves debilitats és que a cada braç tinc una de les meves neurones.
Això és tot respon Midoriya amb una cara una mica estranya, segur que és aquesta la teva debilitat, Koro sensei? Koro sensei respon ràpidament si Midoriya aquesta és la meva debilitat. Mmm no se yo, no estaràs dient una mentida no?, perquè si és així m'enfadaré molt amb tu Koro sensei.
Que no, que no Que t'estic dient la veritat, va dir Koro sensei, ¿i perquè t'has posat de color blau he?!, exclama Midoriya amb un to d'enuig! M'he posat blau perquè estic nerviós, és només per això, però t'he dit la veritat Bé Koro sensei, gràcies per dir-m'ho ara me'n vaig al pati. Li explicaré tot això a Hisoka una de les millors assassines que tenim a classes.
(Riure malvat), Ey!! Hisoka crec que tinc "2" punts febles de Koro sensei, exclamo Midoriya amb molta il·lusió, així? Haver-hi Midoriya digues-me aquests dos punts febles. Val els dos punts debilies que he descobert de cor sensei és, que quan se li posa la cara blava significa que està mentint, i l'altre és que cada braç té una neurona. Ràpidament, Hisoka va dir (!Woow!) això significa que si li disparem allà o alguna cosa per l'estil li farà molt més mal?, si així és. Va respondre Midoriya.
Després del pati... Hola, classe sabeu que toca veritat? No, Koro sensei no sabem què toca, ens ho pots explicar, és clar que us ho puc explicar Ryoma terasaka. ¿Per què no us ho podria explicar aquesta és la pregunta?
Per què pot ser que era una sorpresa o alguna cosa per l'estil, contesto Tadaomi, doncs no senyor tadaomi no era cap sorpresa, és més avui us toca fer exercici, ja que per poder matar-me haureu d'estar una mica més forts no creieu?
És veritat Koro sensei?, va dir Midoriya cridant. Vinga tothom fora, d'acord profe, va exclamar tota la classe, però i ara que fem Koro sensei? Koro sensei va respondre, 10 voltes al pati vinga, que esteu molt fluixos, vinga, vinga... Heu de fer 5 minuts. Què?!!! 5 minuts sencers?, estaràs fent broma, no Koro sensei?, però si ja estic cansada va exclamar Ryoma terasaka.
Bé Ryoma t'hauràs d'aguantar perquè encara us queden unes quantes voltes (Ha, ha, ha Riure malèfic) després d'acabar les voltes... Koro sensei, Koro sensei! Ja hem acabat hola? Hi ha algú allà? Estàs despert?, Koro sensei? Koro sensei està adormit, és l'hora perfecta per poder assassinar-lo, va dir Hisoka norami. Midoriya i tota la classe afirmen amb el cap.
Aleshores com ho fem? Ryoma? Hem de fer algun pla, i no tenim molt de temps, no sabem quan es despertés, Midoriya inventa't alguna estratègia, ets l'única que té les seves debilitats. D'acord Tadaomi, Classe, necessitaré la vostra ajuda, li hem de posar això a Koro sensei, li debilitarà molt més, i tindrem molt més temps per poder fer coses.
Estic inventant una bala, per poder fer-li molt més mal, així Tadaomi t'encarregues d'injectar-li això? Si Midoriya jo m'encarrego, minuts més tard, Midoriya, llest, ja ho té injectat, Midoriya quant de temps trigaràs a poder fer les bales?
No gaire Ryoma, ja gairebé el tinc, en aquest pla no podem fallar, va dir Midoriya, si fallem en aquest pla les oportunitats per poder matar-lo, sera, impossibles, i si no ho fem morirem tots, així és ara o mai. Després d'una estona...
Perfecte Tadaomi, Ryoma, Yagami, classe preparats? Si estem preparats van dir tots tres, junts amb la classe, val heu d'atacar tots tres amb aquestes pistoles, és impossible que tingui temps a reaccionar, i si té temps a reaccionar, alguna bala li donarà, a part d'això, té aquest injectant així que és perfecte!
Ens encanta, el pla! Midoriya comença a comptar, 1.2.3 Ara!! No! Pareu ara que ho penso? Midoriya, no hauríem de fer un altre pla per si es desperta, perquè si es desperta i veu que l'estem intentant matar, ens matarà a tots, i si fem això destruirà la terra, som les úniques persones que pot aturar això, no?
És veritat Yagami, ben pensat per la teva banda, Tadaomi, Ryoma, heu de buscar a veure si hi ha alguna pàgina que posi informació sobre ell, tota la informació que tingueu sobre ell me la doneu, D'acord Midoriya! (Després d'una estona buscant informació)
Nois, he trobat una cosa molt important! Aquí, posa que han vist un pop volant més alt que un avió, direcció, Japó. Perfecte! Va dir Midoriya amb un somriure a la cara, això és genial, ara tenim més informació, podem saber que pot assolir més de 1000 Kmph. Va dir Tadaomi, això és impressionant, no Midoriya?
ESTÁS LEYENDO
THE CLASROOM
ActionLa clase de 4B una clase donde esta toda aquella gente que ha suspendido, o que se han portado mal, este curso han tenido un año diferente, ya que ay un profesor algo extraño, el gobierno les manda a hacer una cosa, es todo muy diferente, pero les c...