•3•

8 0 0
                                    

"Crrr" zvoní budík a tak ho vypnu, je 6:00 a já jdu do koupelny. Nanesu si řasenku, učešu si vlasy a vyžehlím. Jdu se podívat fo skříňe co tam mám a vyberu si toto:

 Jdu se podívat fo skříňe co tam mám a vyberu si toto:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Do batohu si dám učebnice i sešity.
Jdu dolů kde čeká mamka se snídaní. „dobré ráno" „dobré" řeknu a vemu si palačinku.
„Zachvilku příjde Petr a Jonh" „neměli přijít až v 15:00?" „ano ale na tu hodinu odložili stěhování" „aha tak to jo" „no ale Jonh pojede stebou do školy" „ cože?!" „ no nemá nikoho kdo by mu to tam ukázal" „mami já tam budu druhý den! Mě to tam taky nikdo neukázal museli jsme si poradit s Danem sami" „ zlato já vím ale můžeš třeba Jonha představit Danovi" „jo jasně". Po 5 minutách zazvonil zvonek. „Dojdu otevřít to budou asi oni" řekla mamka. „jasně kdo jiný" řekla jsem potichu. „Ahooj" řekl Petr a dal pusu mamce. Za nim vešel Jonh „ Ahoj Ester a Kate".
„ahoj" řelka jsem a začala se obouvat. Vzala jsem si batoh a čekala na Jonha. Bylo 7:45 „Jonhe pojď musíme jít ujede nám bus!!" „jo vždyť už jdu". Běželi jsme na zastávku a v dáli vidím Dana mávat. Doběhli jsme „ahojj" řekli jsme nastejno s Danem a objali se. „ehmm Dane tohle je Jonh můj NEVLASTNÍ brácha, Jonhe tohle je Dan můj nejlepší kamarád". „Čau" „čau" a dali si pěstí".
„Kate na, tu máš" řekl Dan a dal mi jeho mikinu. „děkuji". Přijel autobus a já nastupuji jako první a cítím něčí pohled na mém zadku, otočím se a oba odvrátí pohled někam jinam. Jdeme si sednout úplně dozádu. Když jsme přijeli, tak jsme vystoupili a já jsem vrátila Mikinu Danovi. Zase jsme procházeli kolem té partičky a dozvěděla jsem se že to jsou kluci ze třeťáku. Zastavili nás před vchodem. „Včera co jsi na mě ukázala nebylo moc příjemné" řekl jeden z těch kluků. Chtěla jsem to neřešit a jít prostě dál, „ale ale kampak krásko?" „neříkej mi krásko a ráda bych šla na hodinu jestli dovolíš" řekla jsem „ouuuuu" řekli ostatní. A my jsme odešli. V druhém poschodí jsme se rozdělili a Jonh šel do řiditelny pro věci. Já jsem šla do třídy, „Ahoj Naty" „ahojj" posadila jsem se vedle ní a vyndala si učebnice. „Naty kdo jsou ty kluci ze třeťáku? Ty který jsouu v partě před školou?" „to jsou nejhezčí kluci ze školy" řekla. „Ahaa a ten nejvyšší je kdo?" „to je Patrik je to děvkař ale je pěkný" „to mi neříkej že jsi do něj zamilovaná?😂" „...ne! Nejsem!" „alee joo😂" „možná malinko😂". Pak začala hodina a pak dalši a další.

Pohled Dana
Když jsme se rozloučili s Kate tak jsme šli každý do jiný třídy. „čauu" „čau kámo" říka Nathan. A já si vyndal učebnici a sešit máme fyziku kterou nemusim. Začala hodina a přišel Jonh s Ředitelem. „studenti tohle je váš nový žák Jonh Gilbert a doufám že ho přivítáte mezi sebe a buďte na něj hodný, naschle" Jonh se pak předtstavil a začlo se učit. Uběhla další a další hodina. Když byl konečně oběd tak jsme se měli setkat na dvoře s Kate. Sedli jsme si na kavičku a zachvilku přišla Kate s jednouu holkou. „Ahojte" řekli nastejno. „ Já jsem Nathalie a vy?" Já jsem Jonh nevlastní brácha Kate" já jsem N-Nathan" všichni se začli smát😂 „ a já jsem Dan nejlepší kámoš Kate" " no a mě znáš😂"

Pohled Kate
Když jsme dojedli oběd tak jsme šli čekat na bus. „Tak ahojte zítra ve škole" řekla Natka „ahojj" řekli jsme všichni. „Nathane?" Řekla jsem. „ano?" „tobě se líbí Nathalie?!" „..n-ne?" „to ti tak věříme😂" „tak se přiznej že se ti líbí😂" řekl Jonh „no takk dělej" „no dobře líbí se mi jo?!" „ dobře tak klídek😂" řekla jsem a všichni se začli smát. „No nic tak já půjdu tak čau" řekl Nathan. „dobře tak čau kámo" řekl Dan a dali si pěstí. „Ahoj" řekli jsme s Jonhem. „Kate?" Řekl Dan „ano?" „ nemohl bych k vám? Ja jsem totiž doma sám a nudil bych se😂" „jo tak počkej zavolám mamce". Nastoupili jsme do autobusu.
Já: mami?
M: ano? Děje se něco?
Já: nene vůbec už jedeme domů Ale chci se zeptat jestli by k nám nemohl Dan?
M: jasně na to se nemusíš vůbec ptát!💋
Já: dobře tak děkuji pa mám tě ráda.
M: já tebe taky papa.
„tak co? Můžu?" „jasně že jo!" „díky" „žádný problém!!!🤍"
Dojeli jsme k nám a já odemkla dveře. „Ahojtee!" „ahoj Katinkoo, Dane a Jonhe. My pojedeme něco nakoupit takže se vrátíme až po výkendu" „dobře" „tak se opatrujte a Dane ty tu můžeš klidně přespat" „jo to bych byl rád, děkuji" „užijte si to a hlavně ne moc alkoholu! Tak ahojtee" „ahoj a opatrně!"
Zavřeli za sebou a šli jsme si každý do svého pokoje. Jonh má pokoj naproti nám. Já a Dan jsme si odložili batoh u stolu. „Jdu si udělat něco k jídlu" „jdu stebou". Došli jsme do kuchyně a já si šla dělat jogurt. Dan šel do obýváku, „chovejte se jako doma!" Křičím aby mě slyšel i Jonh. „Co tak řveš?" Řekl Jonh který scházel schody. „promin myslela jsem že jsi v pokoji", jdeme do obýváku a sedáme si na gauč. „Co budeme dělat?" Řekl Jonh. „můžeme si pustit nějaký film" řekl Dan. „jo klidně" řekla jsem, pustil tam nějakou komedii. Kouknu se na mobil a píše mi Natka.
N: ahoj dneska je u Tylera párty, příjdeš?
„hele píše mi Natka jestli nechceme přijít na párty k Tylerovi, půjdeme?" „jo můžeme" řekli
Já: jo klidně a nevadí když příjde i Jonh a Dan?
N: ne vůbec
Já: dobře a v kolik?
N: v 19:25 adresu pošlu
Já: dobře tak se budeme těšit
N: taky taky tak pa a vem si něco Sexy
Já: to určitě tím pádem ty taky tak paa.
„v 19:25 tam máme být" „hele já si zajedu teď rychle pro věci domů a hned přijedu" řekl Dan „dobře tak pa" „čauu"
„jdu dělat úkoly" „jo já si jdu vybalit" řekl Jonh, jdeme nahoru a já si jdu dělat úkol z Angličtiny.

Víc než nejlepší kámoš?..Kde žijí příběhy. Začni objevovat