Yaşamak, iyidir

60 5 2
                                    

Ne gariptir ki yaşamak. İnsanın kulağına çok basit gelir. "Yaşamak" aslında da öyle midir sence? Nereye kadar yaşarsın? Nereye kadar ailenle olursun ki? Aslında yaşamak demek yalnızlık demektir. Neden diye sormayın yaşayın öğrenin.
İnsanlar delirir bazen tıpkı ben gibi, tıpkı sen gibi. Bunuda neden böyle yazdım bilmiyorum konu bu degil zaten siktir et. Seninde, benimde başımdan onca olay gecmistir. İhanet, aldatma, yalan gibi boktan boktan olaylar. Sizce hakettin mi bunları? Neyse siktir et bu da konumuz değil. Konumuz yaşamak ama nasıl yaşamak? Bence herkes delirsin bu yeryüzünde, valla bak çok eğlenceli oluyor o zaman hayat. Çok sıradan ve çok basit olmasın. Bu da seçeceğiniz hayatı etkiliyor. Bence arabayı sevmeyin, araba yerine motor alın daha iyi. Bazen çizgi film izleyin çünkü çok güldürüyor komik çünkü. Kahvaltı da çay içmeyin mesela kahve icin ama 2 si 1 arada olsun. Okuldan bazen kaçın diyicem fakat hep kaçıyorsunuzdur. Konumuz tam olarak bunlarda değil. Yani aslında biraz bunlar. Uçan kuşlar kadar rahat olun, umursamayın, dediğim gibi hergün yarım doz delirin çünkü en rahatlatıcı şeylerin başındadır. E tabi hergün çılgınlık yapmayın. Sonra benim gibi olursunuz. Sigara içenler içmeye devam etsin bırakmasın, sigarada olmasa vay halimize. Neyse saçmalamayı keselim. Dediklerimi yapın, uygulayın hayat iyi gidicek ve sonra aşık olun. Hah işte "aşık olmak" bu anlattıklarım arasından en delicesi. Bir insan aşık olacak kadar deli midir? Olmayın. Sonra benim gibi buralarda böyle şeyler yazarsınız. Gerçi aşık olmadım(oldum, sonra aşk gitti). Ama sevgiliniz olsun. Sevin, mutlu anılarınız olsun. Bağlanmayın ama, 2 gün sonra evlilik hayali kurmayın. Olum yaşayın şu hayatı, çok zevkli lan. Sürekli hamburger yemekte çok zevkli bak, aklıma gelmemişti. Bazen oturun mesela şiir yazın. Olmadı şarkı sözü yazın, gitar çalabiliyorsanız daha iyi olur. Sonra instagrama falan atarsınız hemen. Sabah erken kalkın birgün mesela, sahile geçin oturun ve sadece dinleyin. Kuş seslerini, dalga seslerini, duyabilirseniz bulut seslerini. Yani demek istediğim şey etrafta çok görüyorum en ufak bir şeyi bile kendine dert eden insanlar var. Unutma senden hiç birşey önemli değil. Koy ver gitsin be güzelim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DeplasmandayımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin