"Jaemin, dur lütfen!"
"Neden?"
"Konuşmamız gerekiyor."
"Bence dün gece her şeyi konuştuk Jeno."
Jaemin önlerinde duran otobüse binerken Jeno'da binmişti. Jeno dün gece için pişmandı. Jaemin'in dediklerinden sonra Mark'a gitmişti ve her şeyi öğrenmişti.
Jaemin, Jeno'dan uzakta durup birde üstüne üstlük kulaklığını takmış evinin olduğu durağa inene kadar çıkarmamıştı. Jeno de peşine inmiş kendisini dinlemesi için ara sokaktaki kış olduğu için boş parka koşmuştu Jaemin'in elini tuttuğu gibi.
Arkadan da Jaemin kolunu çekiştiriyordu ama yokuş aşağı koştuklarından dengesini sağlayıp kolunu çekip gidemiyordu.
Parka geldiklerinde Jaemin dinlememek üzere geri dönecekken Jeno önüne geçmiş, sevgilisini engellemek adına da onu öpmüştü.
Aslına bakarsanız Jeno bu anı böyle hayal etmemişti. Daha sakın bir anda özel olur sanıyordu.
"Ben özür dilerim? Ama senin benden hoşlanmanı isterken çabaladığımı sanıyordum. Çabaladığımı ve senin Mark'tan vazgeçemediğini sanıyordum. Okulda az görüşüyorduk, çünkü 7/24 maç için çalışıyordun. Okul çıkışlarımız bir değildi ve geç çıktığın için de geç geliyordun. Göremiyordum ve çabalarım boşa gidiyor gibi hissediyordum. Ben ilk boş anımda senin yanına gelirken sen Mark'la konuşunca, kıskançlığımdan bir miktar abarttım biraz. Aslında kıskançlıkta değil, senin benden hoşlanmayacağını düşünüyordum ve maalesef yakın arkadaşımı suçlu tutuyordum işte."
Jeno eliyle birazcık işareti yaparken Jaemin kıkırdamıştı. Birazcık olduğuna katılmıyordu.
"Her tenefüs gelip bir şeyler bırakıyordun zaten. Haftasonu da görüşüyorduk. Sorun buluşamamız ya da çabalamamız değil. Sen çabalıyorsun ben görüyorum ama sanki sorun hislerimi anlayamam gibi. Daha 2 hafta önce Mark'tan hoşlanıyordum. Düne kadar seninle çıkıyordum. Seninle mutluyum, ama hislerimden emin değilim."
"Ama beni kıskandın?"
"Jeno, hislerimden emin olmasam da emin olduğum şeyler de var. Seninle uyumayı seviyorum, tenefüse çıkıp yanına gelmeyi seviyorum. İğrenç bir filme gittik ama o zaman bile seninle mutluydum. Sadece çok hızlı gelişti her şey. Hem birbirimizi tanımıyoruz bile!"
"O zaman birbirimizi tanıyalım Jaemin? Olmaz mı?"
Jaemin peşine takılan bu çocuğun, ayrılığı kabul etmediğini biliyordu. Hatalarını fark edip ertesi gün özür dilemesi kendisi için pek bir ifade etmezdi. Dün gece onu aradığından beri zaten ister istemez affetmişti. Sadece hislerinden emin değildi.
"Ama biz ayrıldık Jeno."
"Ayrılmadık, Jaemin. Söyleme öyle."
"Ayrıldık Jeno. Dün gece ilişkimizi bitirdim."
Demişti Jaemin uzaklaşarak. Jeno da şaşkın bir şekilde izliyordu Jaemin'i.
"Ben her şeyi alttan alabilecek bir sevgili olamam Jeno. Birbirimizi tanımaya çalışırken yıpranırız."
Demişti bu sefer.
"O zaman alttan alamadığın durumlarda ben alttan almaya çalışırım. Ben de her saniye seni düşündüğümü hissettiremem mesela. Yani eksiklerimizi birlikte tamamlarız."
"Gerçekten olabileceğine inanıyor musun?"
"İnanıyorum, Jaemin. Biraz aceleye geldi kabul. O yüzden birbirimizi tanımaktan başlayabiliriz."
Jaemin ne düşüneceğini bilmiyordu. Aklından tek geçen Mark'ın akışına bırak sözleriydi. Dünde aynı şeyleri Mark'a anlatmıştı. Şimdi ise aynı konuşmayı Jeno ile yapıyordu.
"Pekala, sanırım sağlıklı bir ilişki önce birbirimizi tanımalıyız."
Çok fazla düşünürse işin içinden çıkamayacağına inandığından ne olacaksa olsun kafasına bürünüp bu teklifi kabul etmişti. Jeno heyecanla sevgilisine sarılırken Jaemin'de kollarını Jeno'ya sarmıştı.
"Şimdi seni öpebilir miyim?"
Doğruyu söylemek gerekirse, Jeno onu düzgünce öpmediği için pişmandı.
"Hayır, ama beni yakalarsan belki?"
Jaemin, Jeno'nun kollarından ayrılıp koşarken Jeno Jaemin'in oyununa ayak uydurmuş ve peşinden koşmaya başlamıştı.
─çok aceleyle yazdım bölümlerin hepsini yazdığımdada final yarım kalmıştı bir türlü toparlayamamıştım. yine zar zor toparladım. özetlemek gerekirse; jaemin hislerinden emin olana kadar birbirlerini tanıyacaklar, yani aslında çıkıyorlar ama birbirlerine daha fazla vakit ayıracaklar falan işte.
umarım beğenmişsinizdir <3
bu ficimde benimle olduğunuz için teşekkür ederim<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
not kağıdı, nomin
Contojaemin sevdiği çocuğa açılmak için montuna kağıt bırakmıştı. 250322|210422 ─tamamlandı.