Gayet normal bir geceydi her zaman yaptığımız gibi arkadaşım Kayrayla film izliyorduk.
Kayra uzun süredir arkadaşım aynı evde yaşıyorduk. Filmi açtık ve mısır alıp oturduk.-Hey şu karaktere baksana ne kadar komik!
-Evet bence çizerken pek zorlanmamışlardır.
-Bence de.
Çok güzel gidiyordu. Film biter bitmez saat gece 00.00 olmuştu
Benimde çok uykum gelmişti Kayra filmin bitmesine 30 dakika kala koltukta uyumuştu.
Kayra'yı uyandırdım ve odasına gitmesini söyledim bende acıkmıştım mutfağa gittim dışarısı sisli ve karanlıktı.
Kendime bu sabah yaptığımız kurabiyelerden biraz aldım ve masanın başına yemeye başladım.
Ben sakince kurabiye yerken bir koşma sesi geldi ve bu hiç normal değildi.
Korkmaya başladım farklı biri koşuyordu ve daha önce onu burada hiç görmemiştim.
Koşmaya devam ederken bir kaç adım sonra siyah giyinmiş bir adam belirdi. Çok garipti onu da hiç görmemiştim burada .Onu görür görmez ters yöne koşmaya başladı siyah giyinmiş olan adam onu kovalarken bizim evin 10 adım ilerisinde yere düştü .Siyah giyinmiş adam üzerine koşmaya başladı ve büyük bir korkuyla izlerken ve arkamda bir el hissettim .Hemen arkamı dönüp yumruk atacakken Kayra olduğunu farkettim.Büyük bir korkuyla:
-Napıyorsun!
Diye bağırdım.-Korktun mu?
-Korkmam gerekmiyor mu?
-Bilmem. Koşma sesleri geliyordu ve mutfağın ışığı açıktı eve hırsız girdi sandım.
-Doğru ben olsam bende eve hırsız girdi sanardım.
-Dur bir dakika!
Diye bağırdım cama baktım ve iki gizemli adam yoktu. Çok korktum nasıl kayboldular?-Kayra iki adam
ve biri kaçarken yere düştü diğer adam ona doğru koştu ve bir anda kayboldular bu hiç normal değil.-Sen yine saçmalamaya başladın hadi oyalanma uyu.
-Ama gerçekten diyorum sana!
-Hadi yeter ayakta duramıyorsun hadi saat çok geç.
Uyumaya gittim ama asla uyumadım sabaha kadar düşündüm olanlar aklımdan çıkmıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Yalan
Mystery / Thrillerİki arkadaş her gün cinayetlerin ortasında kalır. Cesetleri görmekten psikolojik olarak çöken arkadaştan biri delirmek üzeredir. Arkadaşı tarafından yapılan planlar yüzünden hayata veda etmek isteyen bir insan olmuştur...