Kyungsoo, pencerenin önündeki çıkıntıya oturup sigarasından bir duman aldı. Kafası karmakarışıktı ve uyuşturucu kullanmamak için sigara içmeye karar vermişti fakat sigara yeterli değildi.
Gözleri yatağında oturan beyazlar içindeki Jongin'e kaydı. Jongin'le gözleri buluşunca gülümsemişti. Onun aksine esmer oğlan kollarını göğsünde birleştirmiş somurtarak Kyungsoo'ya bakıyordu. Kyungsoo'nun ne uyuşturucu kullanmasından ne de sigara içmesinden haz ediyordu. Fakat sigara biraz daha katlanılabilirdi, her ne kadar kokusu Kyungsoo'nun üstüne sinse de. Kyungsoo kendi kokusunu böyle pis şeylerle bastırdığında Jongin bundan nefret ediyordu.
Jongin ayağa kalkarak pencerenin önünde oturan oğlana yaklaştı ve dudaklarının arasındaki sigarayı eline aldı. Kyungsoo, esmer oğlanın sigarayı söndüreceğini sanıyorken Jongin, az önce Kyungsoo'nun içtiği dalı dudaklarının arasına koymuş ve bir duman da o içine çekmişti. Kyungsoo'nun ağzı şaşkınlıkla açılırken Jongin bir duman daha çekmişti.
Jongin boş olan elini Kyungsoo'nun kalçasının tam yanına, sol tarafına koymuş ve dudaklarının arasına koyduğu sigaradan bir duman daha alarak oğlanın yüzüne dumanı üflemişti. Kyungsoo sırıtmıştı ama Jongin'in yüzüne ne kadar yakın olduğunu fark ettiğinde, sırtı camla buluşmuş, yüzündeki gülüş de solmuştu.
Kısa oğlanın yanakları kızarırken kalbi daha hızlı atmaya başlamıştı. Jongin'le dalga geçmek istemişti ama o dalga geçilecek duruma düşmüştü.
Jongin, Kyungsoo'nun kızardığını fark etmişti. İşte şimdi sırıtma sırası ondaydı. Sigarayı parmaklarının arasına alarak Kyungsoo'ya sırıtmıştı.
Sigarayı tekrar dudaklarının arasına yerleştirdikten sonra sağ elini kaldırmış ve Kyungsoo'nun gözlerinin önüne düşen saç tellerini yüzünden çekmişti. Kyungsoo ise hala onu büyülenmiş bir şekilde izlemeye devam ediyordu.
Sigaradan son bir duman alarak izmariti aralık pencereden dışarıya atmıştı. Jongin dudaklarını yaladığında, Kyungsoo'nun gözleri bir an için oğlanın dudaklarına kaymıştı. "Gördüğünü beğendin sanırım?"
Jongin'in dediği şeyle anında gözlerini kaçıran Kyungsoo, artık kulaklarının da kızarmaya başladığını hissedebiliyordu. "S-Sadece şaşırdım." Jongin sanki mümkünmüş gibi Kyungsoo'nun yüzüne daha çok yaklaşmıştı. Artık yüzlerinin arasında bir ya da iki santim vardı.
"Daha önce seni hiç sigara veya onun gibi bir şey içerken görmemiştim." Kyungsoo gözlerini tekrar Jongin'in gözleriyle birleştirdiğinde, oğlanın yüzündeki sırıtışın kaybolduğunu görmüştü. Esmer oğlan, Kyungsoo'nun yüzünü inceliyor ve yüzündeki benleri sayıyordu. Kyungsoo'nun dediğine pek kulak asmamıştı.
İlk önce gözünün hemen altındaki bene, daha sonra burnundaki bene parmağıyla dokunmuştu. Parmakları oğlanın çenesini bulmuş ve nazik bir şekilde kavramıştı. Bütün bunları yaparken, ikisinin de dudakları hafifçe aralanmıştı.
Jongin çenesindeki bene dokunmuş, sonra çenesini hafifçe okşamıştı. Daha sonra ise eli istemsiz bir şekilde hareket ederek oğlanın dolgun alt dudağına çıkmıştı.
Kyungsoo oğlanın yavaşça baş parmağıyla dudağını okşamasını izlemişti. Jongin dudaklarını aralamak için baş parmağını hafif bir şekilde dudaklarının arasına soktuğunda Kyungsoo itaat etmiş ve dudaklarını aralamıştı.
Esmer oğlan baş parmağını dudaklarının arasına soktuğunda, aynı zamanda kalçasına hafifçe değen bir el hissetmişti. Jongin'in sol tarafına yasladığı eli, şu an kalçasına temas ediyordu. Kyungsoo nefesinin kesildiğini hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
angel
ФанфикKim Jongin, Kyungsoo'nun meleğiydi. ⚠️ madde kullanımı, homofobik dil, şiddet, intihar