Ötödik óránk tesi volt. Nem szeretem a tesit. A lányok közül mindenki fel volt mentve, kivéve én. Gyorsan átöltöztem, kimentem a tesiterembe.
Egész órán kosaraztunk. Végre egy olyan anyag, ami nekem is tetszik.
Tesi után német óránk lett volna, de az elmaradt. Elindultam hazafelé; kimentem a kapun, majd valaki megfogta a karom, és visszahúzott:
- Lora, várj! Eljössz velem fagyizni? - kérdezte Ati
- Persze! Mikor?
- Hát.. Én úgy gondoltam, hogy most. - mondta zavarodottan
- Jaa, rendben. Menjünk!
Mentünk egymás mellett a járdán szótlanul. Majd Ati megkérdezte:
- Tudsz gitározni?
- Nem - feleltem
- Szeretnéd hogy megtanítsalak?
- Öhmm.. Hát.. igen!
- Rendben. Akkor fagyi után gyere fel hozzám. Úgyis gyakorolnom kell a holnapi koncertre a srácokkal.
- jó!
Holnap.. KONCERT??! "Gyakorolnom kell a SRÁCOKKAL"??! A többiek is ott lesznek ma Atinál?!Annyit tűnődtem, hogy odaértünk a fagyizóhoz.
- Mit kérsz? - kérdezte Ati
- Egy.. Epreset!
- Rendben, akkor lesz egy epres, és egy citromos.
- 1000 forint lesz.Ati kifizette, majd elintultunk Atihoz
Elég közel lakott a fagyizóhoz, konkrétan egy utcával feljebb.
Bementünk a házba, és láttuk, hogy elromlott a lift, így lépcsőznünk kellett. Ati szerencsére nem a 10.-en lakott, csak a harmadikon.
Felértünk, és bementünk a lakásba.
- Hol vannak a többiek? - kérdeztem
- Még nem értek ide. Most irt Boti (Hundred sins), hogy kb 15 perc és itt vannak. Addig csinálunk valamit?
- Mire gondolsz?
Itt azt hittem hogy o is csak le akar velem feküdni. Félni kezdtem, majd megnyugodtam.
- Rendelünk pizzát? És amíg várunk, pár alap dolgot átveszünk a gitárral kapcsolatban.
- Jó!
- Milyen pizzát kérsz?
- Nekem mindegy.
- Biztos?
- Igen.
- Jó, akkor négy sajtos. Rendben?
- Rendben!
- 15 perc és kihozzák. Írok V. Zs-nek (Vito Zsombor) hogy majd hozza fel. Na de akkor nézzük azt a gitárt addig.
Elkezdte keresni a gitárját. Ezt nem értettem hiszen ott volt előtte. Kiderült, hogy az az akusztikus gitárja, nekünk viszont a klasszikus kell. Nem találta meg sajnos. A srácok is megérkeztek közben.
- Szia Azi! - köszöntek egyszerre
- Itt a pizza! -mondta valamelyik
- Na, Ati mi lesz a dalok sorrendje? Mivel kezdü- Ez meg ki? Becsajoztál, drága szép testvérem? - kérdezte Desh
- Hát.. - kezdte Ati
- Szia, Lora vagyok. A barátnője!
- Szia Lora! Srácok! Ati becsajozott! - kiáltott Desh
- Mi? - futottak hozzám a többiek
- Lora vagyok, Sziasztok. - köszöntem nekik
Néztem ahogy gyakoroltak, és beszélgettek. Nem nagyon tudtam hozzászólni semmihez sem, mert nem értek a fiús dolgokhoz. Sem a zenéhez. De nagyon tetszett a próba, ettől függetlenül.
Nagyjából 3 órát zenélgettek, aztán Ati hazakísért, mert hívott anyám, hogy hol vagyok. Pedig maradhattam volna éjszakára, mint a fiúk. Ahogy hazaértem, beestem az ágyba, és és is aludtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az új hobby (Paul Street/Azahriah ff)
FanficSziasztok! Lora vagyok, 16 éves Fejér megyében élek. Még tanulok. Nagyon szeretnék gitározni, de még nincs gitárom. Már 3 éve kosarazok. Hamarosan költözünk Budapestre. Ez az első történetem, történet írásának kezdete: 2020.09.17 #1 in pálutca 2022...