Luku 1 (rakkautta ensisilmäyksellä..

111 4 0
                                    

Tähän alkuun haluun sanoo et tää tulee olee tosi tönkköö ja en tiiä yhtään kuinka monta kertaa tulee viikos! :) Sit vaa kirjan pariin..
_______________________________________________

(Olli nk)

Herään siihen rasittavimpaan asiaan eli, herätyskello. Ette varmaan arvannutkaan hehhe. Mutsiis nyt pitäs alkaa nousee nimittäin kello on jo PUOL KAHEKSAN MITEN EN HERÄNNY?! Oh shitt mul alkaa koulu kymment vaille kasi ja lupasin porkil et meen senkaa kouluunmmm! "Okei nyt pitää olla nopee, puen päälle, pesen hampaat, ja lähen kouluun jes" Olli tekee kaikki aamutoimensa ja lähtee pihalle. Siinä hän huomaakin joonaksen. "Huoment veli oon venannu sua täs koht 20minaa" Joonas sanoo. "Joo tota heräsin vast 20 minaa sit et sory" Olli vastasi hieman häpeänä.  "Ota tää kypärä" Olli sanoi porkille. (A/N Ollilla on siis mopo tai sellane)   Ja sitten pojat lähti hieman ylinopeutta koululle nimittäin olivat jo myöhässä. 

(Aleksin nk)
Ensimmäinen koulupäiväni on tänään, muutin nimittäin äitini kans tos pari pv taaksneppäin ouluun. Vähän kyl jännittää mennä kouluun..  Mut nyt ei auta itkut markkinoilla nimittäin pitäis koht lähtee, puen mustat revityt farkut ja mustan hupparin, tosi värikästä aleksi, värikästä. Noh siitä puheenollen äitini huutaa minua jo alakertaan, hän lupautui viemään mut kouluun koska vittuako mä edes tiedän missä se on. "ALEKSIIII TULE SULLA ALKAA KOULU IHAN PIAN!!" Äitini huutaa alakerrasta. "NO JOOJOO!!" Huusin takaisin. Sit eiku koulua kohti.  Nyt oon tääl koulun pihalla, tääl on tosi paljon ihmisiä, kaveriporukoita. Tuskin mä täältä frendei saan, ajattelin. Nostin hupun päähän ja kävelin oville, sieltä sitten joku kaveriporukka tuli ja.. "ootko uus täällä?" Joku niistä kysyi. "Joo" vastasin. "No ei tollane hintti täält kaverei saa" yksi niistä nauroi. Olen tosi herkkä näille tilanteille. "Sepä mukavaa." Sanoin itku kurkussa. Lähdin sisälle koska kellot soi. Piti mennä vissiin liikuntasaliin. En kuunnellut mitään paitsi kun joku huusi "Aleksi kaunisvesi luokalle 8B" Ja sitten lähdin sinne minne piti. Kävelin suoraan ihan taakse istumaan. Sen jälkeen piti käydä joku nimikierros. "Aleksi" sanoin hiljaa. "Vittu mikä piipittäjä" Joku blondi tyttö sanoi edestäni. Muutkin esittäytyivät ja sitten olikin välkkä. 

(Joonaksen nk)
Ollaan tompan,joelin,nikon ja ollin kans tälläsellä puun juurella missä ollaan aina, sherlok. Olli sanoi nähneensä jonkun Aleksi kaunisveden ja se oli hänen mielestään ihan söpö. Hän on ihan umpi homo, en tiedä oikein mikä minä olen, ehkä bi? "Cmoon Mee kysyy sen numeroo!" Huusin joelin kanssa yhteen ääneen. "No emmä ny tiiä.." hän sanoi häpeillen. "Menemene!!" Sanoin hänelle. "No- no- okeih!" Hän sanoi ja lähti kävelemään.

(Ollin nk)
Joonas kehotti minua menemään kysymään sen Aleksin numeroa. Pikkaisen kyllä jännitti. Saatoin olla ihastunut häneen, rakkautta ensisilmäyksellä vai miten se nyt menikään.. Noh nyt olen kuitenkin noin 5 metriä hänestä kaukana. Okei tästä se lähtee. "Heii" sanoin. "Moi?" Hän sanoi.  "Öömmsss siis tota saisisinks sun numeron ja haluisiks tutustuu oot mukavan näkönen?" "Juuh, mul ei oikeen oo täält kaverei.." hän sanoi ja antoi numeronsa. "No höh, haluutko tulla mun kavereitten kans?" Kysyin. "No vaik jos se niille sopii.." hän sanoi hieman hiljempaa. "Tuu mennään!" Sanoin ja nappasin tämän käden käteeni, aiks lämmin käsi näi btw.
_______________________________________________
Sanoja: 514
Eli siis tässä nyt tällänen eka osa. En tiiä mitä tähän sanois mut heh toivottavasti tykkäätte.

Miten voi olla niin toisilleen luodut?🙁❤️ (ollixaleks fanfic)Where stories live. Discover now