TÄÄ EI LIITY KIRJAAN MITENKÄÄN | kirjotan smuttia ensimmäistä kertaa:)

50 1 0
                                    

Joo elikkäs tässä on smuttiluku, ei liity kirjaan mut halusin vaan kirjottaa xdd:)
-------------------------------------------------------
Ollin nk
Olin aamupalalla, aleksi oli edessäni. (A/N Se on ollin perheen sijaislapsi mut nää on yhessä täs) vanhenpani tiesi että olemme yhdessä, he hyväksyvät sen onneksi. Söin loppuun ja vein astiani, astianpesukoneeseen. Menin sohvalle istumaan ja katsomaan tv:tä isäni kanssa. "Me lähdetään äitin kanssa käymään kaupoilla, ollaan pari tuntia pois."Isä sanoi. "Okei" vastasin. "Moikka!" Huusimme aleksin kanssa alakertaan, kun kuulimme oven käyvän ja heidän huutavan heipat. Aleksi kapusi syliini. "Terve" sanoin "terve" hän sanoi . "Siihen sit tulit" naurahdin. "Joo" hän sanoi, ja liikahti hieman väärään kohtaan. Vittu miten noloo, stondis.. "jaahas.." aleksi virnuili. "Turpa kii" sanoin häpeänä. "Haluaks apuu?" Hän kysyi. "Haluisiks kokeilla?" Kysyin. "Joo vaikka" hän sanoi. Aloin suutelemaan hänen kaulaansa, tämä on aleksin ensimmäinen kerta, ja minun ensimmäinen pojan kanssa. Olen joskus testannut jonkun ex-tyttöysstävän kanssa, joka ei tuntunut oikealta. "Ooks top vai bottom?" Kysyin. "Ööm en oo ikinä kokeillu.." hän kysyi. "Voin olla top, eli se joka panee sua." Vastasin. "Okei" hän sanoi. Aloin ottamaan häneltä paitaa ja housuja pois. Ja hän minun, ihan pienen hetken kuluttua molempien vaatteet olivat kasassa lattialla. Otin yöpöytäni laatikosta kortsun ja liukkarin. Laitoin itseni valmiiksi jaa kysyin aleksilta onko hän nyt varma asiasta, josta sain myöntävän vastauksen. Työnnyin hänen sisään, josta hän vinkaisi, sanoin että sano sitten kun saan liikkua.

Aleksin nk
Noni, nyt ollaan tekemässä sitä itseään ollin kanssa, vähän sattuu. "Saat liikkua" sanoin kun olin totutellut. "Aahmm" huokaisin, kun kipu muuttui nautingoksi. Läimäisin käteni suuni eteen, tajutessani että huokaisin. "Mä haluun kuulla sut" olli kuiskasi korvaani, hän myös näykkäisi sitä. Tämä tuntuu hieman oudolta, mutta kivalta. Hetken päästä, tunsin outoa, mutta hyvää kihelmöintiä alakerrassa. "M-mä oonhh lähellh.." sanoin huokaillen. "Mäkinh" olli vastasi huokaillen. Sitten tunsin nautinnollisen aallon kropassani, ja tunsin että tulin. (A/N tulemisläppä) "aahmmmmmm" huokaisin. "Ahhhmmm" olli huokaisi kun tuli itsekin. Olin ihan hiestä märkä ja hengästynyt. "Käydääks nukkumaan vaan" olli kysyi. "Joo" vastasin väsyyneenä. Väsyttävää hommaa.

Ollin nk
Herättiin just 2h päikkäreiltä. Kuulin alakerrasta höpinää joten vanhempani olivat tulleet kotiin, toivon etteivät kuulleet puuhiamme, vaikka he ovat sanoneet sen olevan ok. (A/Ntulemisläppä) päätettiin aleksin kans käydä suihkussa, suihkun jälkeen vein lakanat pesuun ja vaihdoin uudet. "Mennääks syömään?" Kysyin aleksilta. "Öm, vaik.." hän vastasi. Lähdettiin alakertaan. "Mitäs puuhasitte" isäni kysyi virnistäen. "E-eime mitää" vastasin, olin häpeissäni, vaikka se on ihan normaalia. "Se on ihan normaalia" äitini sanoi naama peruslukemilla. Meinasin revetä nauruun. "Niin on" sanoin. "Mua väsyttää" aleksi marisi. "Me nukuttiin just 2tuntia?" Kysyin. Aleksi huokaisi ja nojasi minuun. Katsoin häntä silmiin, kauniin väriset. Aleksi painoi huulensa omilleni, se oli hellä, mutta varma suudelma. Päässäni soi yksi tietty musiikki.

Paina mut vielä tähän konepeltiin
Suutele vielä vähän lujempaa
Katsele mua ja sano "kaikki selvii"
Ja elämästä tulee kauniinpaa
-------------------------------------------------------
Sanoja: 462
Joohhhh tälläne sit:D älkää kysykö en tiiä ees meneeks noi sanat tollee mut toi kuuluu aina mei auton radiost:)) olkaa hyve

Miten voi olla niin toisilleen luodut?🙁❤️ (ollixaleks fanfic)Where stories live. Discover now