Aleksi nk|
Noniin nyt olen menossa minua vanhenpien seuraan, toivottavasti ne huolii minut.
"Kuinka paljon siinä porukassa on muuten ihmisiä?" Kysäisen koska minua ahdistaa hieman isot porukat.
"Nosiis 4 mun lisäks" olli vastasi.
"Okeih" sanoin.
"Mitenniin?" Olli kysyi.
"Nosiis, kun tota mua ahistaa hieman silleen tosi isot porukat.." sanoin hieman häpeillen ja vaisuna.
"Aa, ne kaikki on oikeesti tosi mukavia vaikka välillä tosi rasittavia, opit kyl tuntee ne!" Olli kertoi. "Okei" vastasin. Sitten me oltiinkin jo näiden poikien luona..
"Moi tää on aleksi, pojat esittäytykää." Olli komensi.
"Moi mä oon joel! Oon lukion 2 ja joo mulla on adhd!" Ilmeisesti joel sanoi.
"Moi mä oon tommi, oon tän porukan niinsanottu isähahmo, eli pidän tästä porukasta huolta, oon kans lukion 2" Ilmeisesti tommi sanoi.
"Moi mä oon niko ja oon lukion ykkösellä. " Niko sanoi lyhyesti mutta ytimekkäästi.
"MOIII MÄÄ OON JOONAS AKA PORKKI ELI PORKO ON MUN SUKUNIMENI JA OON OLIKSENY YSILLÄ JA MULLAKIN ON ADHD JA MÄ PAKOTIN OLLIN KYSYMÄÄN SUN NUMEROA JA-" ilmeisesti joonas huuti innokkaana. "Joo noni porkki rauhotu, ja sitä viimestä ei tarvii kertoa tai löydät ittes kaivosta!" Olli käskytti. "No entäs kuka sä oot?" Niko kysyi.
"O-oon aleksi j-ja oon kasilla, muutin mun äitin kanssa vihdistä ouluun.." Sanoin hieman änkyttäen. Vittu. "Shh ei mitään hätää" olli kuiskasi vain sillein että minä kuulen, ihana.
"Haluistko siis tulla meiän porukkaan? " Joonas ja joel kysyi. "No joo vaik jos huolitte mut.." Vastasin. "No hei tottakai me huolitaan sut!" He sanoivat yhteen ääneen. "Kiitos mulla ei oikeen oo kavereita täällä ja, yks porukka kiusaa taino ilkkui mulle.." Sanoin. "Hetkonen, eiks ne oo ne 8B luokan porukka? Ne kiusaa kaikkia" Joel kysäisi. "Taitaa olla." Tommi huokaisi. "No voi jumalauta!" Joel ärähti. "No mitäs tehdään?" Niko kysyi. "Ihan sama" vastasin. "Monelta teillä muuten loppuu koulu?" Olli kysäisi. "Mulla loppuu 14.00" vastasin. "Mulla 13.50" niko vastasi. "Mulla loppuu 15.00 mut en tiiä jaksanko olla koko koulupäivää tänää" Joel vastasi, ihmeen bad boy. "Öömsms siis kai mulla loppuu 13.00" Joonas sanoi. "Mulla loppuu 14.30" Olli sanoi. "Mulla loppuu 13.00" Tommi vastasi. "Okei, pääsiskö kaikki vaik meille ku pääsette koulusta?" Olli kysyi. "Joo" kaikki vastasi. "Okeiihh" Olli sanoi.Timeskipppp pari tuntia et kello on 12.30!!
Ollin nk
En jaksais enää olla tääl, vois lähtee himaa jo. Hetkonen, kuka tuolla on? Aleksi? Miks se itkee? Meen kysyy. "Heiii mikä onn??" Kysyin Aleksilta ja halasin häntä. "K-ku siis o-olin v-vastaamassa tehtävään j-ja se meni väärin n-nii se opetta-opettaja alko vaa h-huutaa mulle j-ja sano et ulos l-luokasta.." Aleksi parkui. "Heiii ei mitään hätää kaikki on hyvin." Hyssyttelin. "No lähetääks vaik meille? En jaksa olla täällä enää" sanoin. "Joo" aleksi vastasi. (Ollilla) "Mitäs tehään?" Kysyin aleksilta. "Ihan sama" hän sanoi ja kömpi syliini. "Siihen sit tulit" naurahdin. "Joo." Hän sanoi lyhyesti ja ytimekkäästi. "Nukutaaks vaik päikkärit?" Kysyin aleksilta. "Jooooo" hän vastasi. Menimme peiton alle ja aleksi kietoitui minuun kiinni. Hän on ihanan lämmin.
Apinat chat!💥🐵
Olli- me tultiin jo aleksin kans meille ku ei jaksettu olla enää koulussa ja näi.
Joel- okei pääsen tulee vast kolmelta ku faija sano et en pääse koska en ollu koulussa koko päivää, lähin siis välkän jälkee
Niko- no sovitaaks vaik et kaikki tulee 15.00? Paitsi noh aleksi.
Tommi- juu
Joonas- käypikäypi, älkää sit hommailko siellä köhköh🤣Jeps jeps. Noh kai sitä vois nyt yrittää nukkuu. (Hetken nukkumisen jälkeen)
Heräsin siihen kuinka aleksi kirjaimellisesti hyppäsi päälleni, säikähdin aivan helvetisti niin tipuin lattialle aleksi sylissäni. Sitten kuulin aivan vitunmoista pauketta ovelta.
"HUI SAATANA" huudettiin aleksin kans yhtäaikaa. "Aiii vittu mun perse ja selkä!" Huusin ja nauroin. "Nousin ylös aleksi sylissäni ja lähdin alakertaan. "Säikähin ihan helvetisti!" Aleksi sanoi kun avasin oven ja siellä oli no ketkäs muutkaan kuin jätkät. "Me oltiin nukkumassa" sanoin jätkille. "Säikähin nii paljo et tipuin lattialle ja enne sitä aleksi oli söilähtäny et hyppäs mun syliin." Sanoin aleksin edelleen sylissäni. Hän hyppäsi siitä posket puanisena pois. Joonas vain virnuili.-------------------------------------------------------
Joo elikkäs tällänen luku. Sori ku en oo kirjotellu! Vähän on ollu täs kaikkee, mut lupaan et alan kirjottaa useemmin! Kuinka pitkiä lukuja te haluisitte multa? Jasiis vaihoin vähä näide ikii nii menkää lukee se tuolt mis lukee muitakii tietoi yms! Toivottavasti teillä on ollu hyvä päivä, hyvää pääsiästä!❤️😍🐰🐤
YOU ARE READING
Miten voi olla niin toisilleen luodut?🙁❤️ (ollixaleks fanfic)
Randomjooh, tota enmäny tiiä mitä tähän kirjottais mut en ees tiiä mitä täst tulee kirjotan sillonku huvittaa. ⚠️TW⚠️ petipuuhia(ehkä) kiroilua v11ltely(ehkä) $yöm1$hä1r1ötä. ja muita ilmotan kyllä kun tulee. Eli siis tää kirja perustuu bc jäsenten nuor...