Jaj ugye most be kene mutatkoznom. Tehat Avanak hivnak eleg erdekes szemelyiseg vagyok. Nem mondhatnam tokeletesnek az eletem es en magam se vagyok az. Eleg bunko flegma termeszetem van. De ugye mindig van utana egy de. Ez mind azert van mert szorongasok tornek ram elgondolkozok az "elet ertelmen" es van hogy bevallom magamnak lehet depresszios vagyok. Es hogy miert mert az emberek random ongyilkossagon nem gondolkoznak ugye? Na jo szerintem egyenlore eleg az onsajnaltatasombol. De mivel most fogom kezdeni az egyetemet jobban mondva holnap ossze kene szedbem magam. Par baratnommel megyek a muveszeti szakra de persze mellette ott van a gazdasgi is. Ez mar gimibe is igy volt mindig leneztek es kritizaltak minket igaz hogy engem nem nagyon erdekelt. Csak hogy nekem sokan nyafogtak hogy beszolt ez meg az. Szoval az emberek kurva farasztoak. De most mehetek a hugomnak segiteni aki meg csak 8 eves. Es hogy miert en segitek neki. Hat azert mert apukank meghalt mar 4 eve. Anya nem nagyon birja egyedul szerencsere nem lett semmilyen fuggosege de aztan kitudja.
-Avaaaaa
- igen anya
-menjel mostmar aludni mert tudod ki fog felkelteni reggel
- hogyne megyek mar mintha nem en kelttelek volna fel mindig
- mit mondtal
-semmit
Hetfo
Az a kurva ebreszto sipolo hangja. Mire realizaltam nem kapcsol ki magatol kibasztam a nyitott ablakon. Elkezdtem elkeszulni de most nem fogom elmondani mit csinaltam mert ki a faszomat erdekel. Utana probaltam nem lekesni a buszt ami lehet lassabban megy mintha futnek de mindegy. Magamhoz hiven csengetes utan estem be az ajton de majd megszokjak. Leultem az egyik baratnom melle es radion keresztul hallgattuk az igazgato fenomenalis beszedjet. Miutan vege lett ennek a szarnak. Elkezdett beszelni az osztalyfonok is es kiosztotta a tankonyveket is. Mivel vege volt az osszes roviditett oranak ezert arra gondoltak a baratnoim hogy menjunk mekibe de nekem nem volt kedvem menni. Jo is hogy most hiv anya remelem haza kell mennem valami miatt.
-szia ava csak annyit akarok mondani hogy elkoltozunk en mar mindent ossze pakoltam magamnak es a hugodnak is
-mivan en nem akarok elkoltozni onnan egyaltalan hova megyunk
-NEM TÖKMINDEGY NEKED HOVA MEGYUNK ES HUZD IDE A SEGGED ES PAKOLJ. AMUGY MEG NYUGODJAL MEG A VAROSBA MARADUNK. NA SIESS.
Na lanyok nekem haza kell mennem.
De miert? - kerdeztek
Erre en jobban ideges lettem es csak ott hagytam oket.Egy eleg ocska busszal vegul haza ertem. Anyam mar egy kis kamionba pakolt. En felmentem es kb egy fel ora alatt osszeszedtem a cuccaim. Es utana el is indultunk. Kiderult hogy a sulitol 10 percer fogunk lakni. Na most ott ket lehetoseg van vannak a kurva gazdagak na meg azok akik alig elnek meg. Mi a ketto kozott voltunk szoval nem tudtam semmit. A nagy gondolkozasaimba vegul megerkeztunk es nagyon meglepodtem mikor egy emeletes gyonyoru feher hazba kezdtunk pakolni. Tehat itt fogok lakni matol. De fasza. Es ugye most jonnek azok te miert nem orulsz ennek meg annak. Hat azert draga mert a volt hazunkba meg apuval koltoztunk be de ugye kell az uj kornyezet. Na mindegy is mar az uj hazunk tele volt dobozzal es a kamion is elment. Anya athivta a szomszedokat segiteni na az is kiderult hogy a fonoke es a fia lakik ott es hogy ugyanabba az egyetembe jarunk. Na itt mar tudtam hogy gazdasagis apuci kicsi fia. De jo hogy en ennek mennyire örülök. Szerencsere hamar elmentek csak valamit beszelgettek anyammal. Es hogy atjonnek holnap vacsorara. En mikozbe ilyen erdekessegekrol beszelgettek mar be is pakoltam az uj szobamba szoval el is mentem gyorsan furdeni. Meg mindig szomoru voltam szoval elkezdtem az egyik playlistemet hallgatni.
Szoval ha elolvastad a nagyon menci konyvem elso reszet akkor ne izgulj remelem jovohetre meg tudom irni a masodik resz es abba tobb izgalom is lesz.
Pusz pusz
ESTÁS LEYENDO
Érzelmek nélkül
De TodoNincs olvass bele ha szeretnel majd megtudod akkor mirol szol :3