Fısıltı

136 13 3
                                    

Bize ne fısıldardı hayat?

Yıldız Kuzeyin yanından uzaklaştığından beri Kuzey düşünüyordu kafasında bir türlü toparlayamadığı soru vardı. {Kuzeyin iç sesi;}
Bunca insan nasıl bir kin tutmuş olabilirdi evet Yıldızı bırakmıştım ama yokluğumla bu kadar kişiyi kendime düşman edemezdim heleki Sefere hiç edemezdim. Çünkü Seferde yıllar öncesine kadar bu nişana olumlu bakmıyordu benim yanımda olan destek olan bir kardeşimdi
Peki Yıldızın bana yazdığı
mektuplar onların hiçbirinden haberim yoktu. Ne olup bittiğine bir türlü anlam veremiyordum.

Çalan telefonun sesiyle irkildi ekranda yazan kişiyi gördüğünde kan beynine sıçramıştı sıkıntılı bir nefes verip telefonu açtı.

"Ne var Şule!"

"Kuzey nasılsın?"

"Nasılmıyım terk edilen bir adam nasıl olabilir birde dalga geçer gibi nasılsın diyorsun"

"Kuzey bende böyle olsun istemezdim sana karşı dürüst olmam lazımdı özür dilerim"

"Özür dilersin ama iş işten geçmiş olur"

"Haklısın, şuan her söylediğim kelime de sen haklısın benim yaptığım çok büyük bir hataydı benim seni ailemi düşünmem gerekirdi ne yaparsam da hiçbir şeyi değiştiremem ama bir af şansım olmalı"

"Ne şansı ya sen neden bahsediyorsun ailesini geride bırakan biri benden ne şansı bekliyor?"

"Kuzey yapma benim size sizinde bana ihtiyacınız var"

"Yok canım bizim kimseye ihtiyacımız yok biz başımızın çaresine bakıyoruz sana sevgilinle mutluluklar"

Kuzey telefonu kapatır.
Daha fazla sahilde oyalanmadan sahildeki yeni evine gider
Üç kız kardeş çimlerin üzerine oturmuş tabu oynuyorlardı Kuzey kızları uzaktan izledi öyle mutlu görünüyorlardı ki her gün buraya daha da ısınıyorlardı. Buda Kuzeyi çok mutlu ediyordu kızların yanına doğru yürüdü Feride arkasını dönmesiyle babasını gördü ve gülümsedi. Hep birlikte ayağa kalktılar babalarına sarıldılar.

"Baba iyisin dimi herşey yolunda" demişti Feride ama babasını çok iyi tanıyordu birşey varda söyleyemiyor gibiydi aslına bakılırsa bir şey değil söylenecek çok şey vardı.

"İyiyim kızım bir sıkıntı yok siz ne yapıyorsunuz"

"Tabu oynuyorduk"

"Sende bizle oynasana baba"

"Evet ya bu sayede ben tek kalmam nolur oyna baba demişti Mine.

"Oynayalım bakalım"

Kuzey ve kızlarda çimlere oturur başlarlar oynamaya ilk anlatımı Kuzey yapacaktı Mineye ve süre başlamıştı.

Yasaklı kelimeler:

•Büyükbaş hayvan
•Boynuz
•Et
•İnek
•Ot

Kuzey bıyık altından gülümser
Oyuna odaklanır.

"Yıldız ablanız bana ne diyor?"

"Ne diyor? Ne diyebilir ki"

"Allah bilir ne diyordur"

"Gökçee kızım"

"Tamam bir şey demedim"

"Her neyse bu insan değil"

"Hayvan"

"Evet biraz kaba bir hayvan"

"Ayı"

"Ahır da yaşar hadi son on saniye"

Kuzey Yıldızı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin