După ce a terminat de cântat Jimin a îmbrățișat.o iar după aceea ea a început să cânte și ultimul cântec care era ,,Fake Love"( melodia mea preferată😊) iar după ce a început să cânte au apărut toți membrii și au cântat cu ea . Se auzeau așa bine împreună , după ce au terminat de cântat s-au îmbrățișat și a mai stat puțin în emisiune pentru a vorbi cu cei din BTS . Cei din trupă au început să îi pună întrebări lui y/n la care aceasta a răspuns la toate întrebările .
A primit o întrebare cam indecentă de la Suga ( doar știți că el este un bad boy) a întrebat.o pe y/n că dacă ar avea oportunitatea de a petrece o noapte cu un membru din trupă , cine ar fi acesta. Ea nu a vrut să răspundă la acea întrebare dar el a insistat să răspundă așa că y/n nu avea ce să facă și a răspuns .
Y/n: Acesta întrebare nu îmi place și nu aș vrea să răspund la ea dar nu am de ales așa că voi spune . Asta nu cred că se va întâmpla dar acea persoană va fi Jimin pentru că el îmi place cel mai mult .
Când Jimin a auzit asta s.a rușinat puțin dar a făcut și o față perversă.
Suga: Cine știe y/n poate asta o sa se întâmple (spune asta cu un zâmbet pe față).
Când y/n a auzit asta nu mai putea de rușine și se făcuse roșie la fața.
CITEȘTI
O relație cu Jimin
RomanceY/n este o cântăreață care este invitată la o emisiune și așa ajunge să cânte cu Jimin și cu cei din BTS Ce se întâmplă după o să vedeți în carte