Baietii stau putin si se uita unii la alti iar dupa ynul dintre ei se apropie de Jimin si îi spune Suga:Jimin ce naiba s.a intamplat , de ce Y/n a plecat plangand? Jin: Ce ai facut Jimin, nici bine nu ti.ai facut o iubita si o faci sa planga Jimin: Lasati.ma ca daca mai stau aici si nu ma duc dupa ea o voi pierde asa ca va puteti da din calea mea? Jungkook: Ne dam din calea ta dar vreau si eu sa iti spun ceva. Du-te dupa ea si cereti iertare , nu este ca si fosta ta Jimin. Noi ne.am atasat de Y/n pentru ca este o fata buna , pana si Suga a facut.o chiar daca nu arata asta si pe el il sti cum este. Jimin a dat din cap si a fugit repede dupa fata care a ajuns intr-un parc , s.a asezat pe o banca si a inceput sa planga si mai rau decat o facuse pana atunci. Si-a scos telefonul si a sunat pe cineva X: Da , ce este s.a intamplat ceva? Y/n: Poti te rog sa imi rezervi un bilet pentru a pleca acasa,te rog Jimin era deja acolo si a auzit conversatia fetei si se apropia usor de ea X: Bine dar de ce, s.a intamplat ceva surioara spune putin speriat Y/n:Nu s.a intamplat nimic doar ca nu mai vreau sa stau aici si vreau sa vin acasa,asa ca te ro.... Nu a mai apucat sa spuna nimic Jimin i.a luat telefonul din mana, a inchis si s.a pus langa ea, Y/n s.a ridicat sa plece dar Jimin a tras.o de mana si a pus.o inapoi pe banca i.a pus mana pe picior si i.a spus Jimin: Iubito te rog mult iarta.ma , nu am vrut sa fiu nesimtit si sa fac asa de dimineata Y/n: ...mhm Jimin: Iti promit ca de acum incolo nu voi mai face asa Y/n: Am si eu o intrebare, asa faci tu in fiecare dimineata.Mereu esti asa morocanos? Jimin:Nu, nu fac asa si nu sunt morocanos doar ca nu am dormit prea bine si mi.am varsat ,,nervii" pe tine, promit ca nu voi mai face , te rog iarta.ma . Plus ca acum s.au suparat si baietii pe mine din cauza ca te.au vazut cand ai plecat plangand.
Jimin se pune in genunchi isi lasa capul in jos , incepe sa planga si ii mai spune odata lui Y/n sa il ierte Y/n ii ridica capul si ii sterge lacrimile , apoi il ia in brate si ii spune - Bine de data asta te iert , dar tot mai sunt putin suparata.Sa nu mai faci, da? Jimin: Promit ca nu mai fac si nu te mai supar spune el in tipm ce vrea sa o sarute pe fata dar se opreste cand aude pe cineva ca plange si ca aplauda . Se intoarce si ii vede pe baieti , care erau dupa un copac si avea lacrimi de fericire in ochi.
CITEȘTI
O relație cu Jimin
RomanceY/n este o cântăreață care este invitată la o emisiune și așa ajunge să cânte cu Jimin și cu cei din BTS Ce se întâmplă după o să vedeți în carte