Dzień zwykły jak każdy inny Eda spacerowała z swoją najlepszą przyjaciółką, lecz Eda nie jest zwykłym człowiekiem jest z wyższych sfer, o niezwykle dobrym sercu i delikatnym wyglądzie dziewczyną. Eda była wysoka, szczupła, miała ciemną karnacje, jasno niebieskie oczy, włosy o kolorze sosny zawsze chodziła uśmiechnięta miała wiele znajomych wyróżniała się tym że interesowała się niestworzonymi rzeczami co dziwiło większość osób lecz nie wtrącali się w to, Eda również bardzo angażowała się w różne akcje charytatywne czego nie można powiedzieć o jej siostrze i rodzicach. Siostra Edy była jej przeciwieństwem owszem były bliźniaczkami lecz Ewa wolała imprezy miała swój ,,gang" nie pomagała nikomu gdy proszono ją o pomoc i zawsze była rozpieszczana przez rodziców. Rodzice Edy i Ewy nie doznali trosk w życiu zawsze tylko kasa i kasa gdy za młodu Anatol i Maria spotkali się po raz pierwszy od tamtej pory spotykali się cały czas po kryjomu ale ich ukrywanie się dobiegło końca gdyż rodzice Anatola i Marii nakryli ich od tamtego momentu były u nich same kłótnie w pewnym momencie Anatol i Maria spakowali najpotrzebniejsze rzeczy oświadczyli wyprowadzkę i z trzaskiem wyszli z czasem ich życie zaczęło się układać Maria urodziła dwie bliźniaczki i żyli szczęśliwie dziewczynki dorastały gdy w pewnym momencie i u nich zaczęły się kłótnie ukrywali to ale było coraz gorzej.
YOU ARE READING
Tajemnice Magii
Fantasyhej to moje pierwszw opowiadanie więc mam nadzieje że sie spodoba, Generalnie książka opowiada o magii jak mówi tytuł. Zapraszam do czytania