Hautajaiset.

155 6 1
                                    


Olli

Tänään olisi vaikea päivä, y/n hautajaiset. Joonas itki eilen koko illan ajan. "Joonas sun pitäs valmistautuu" sanon "mhm" Joonas mumisee "eiku oikeesti" sanon "joojoo" hän vastaa. Puhelimeni tärisee, otan sen ja katson ilmotuksen.

Oulun apinat
—————
Niko: rankka päivä tänää:/
Joel: nii...
Tommi: ei me voida asialle mitää..
Joonas: en haluu elää ilman y/n.
Minä: ei oo muuta vaihtoehtoo..
Niko: niih://
Joel: Joonas usko pois meil on yhtä ikävä y/n ku sulla sitä.
Tommi: tämä.
Aleksi: Joonas kyllä sä pärjäät
Joonas: joo o..
Joonas vaihtoi ryhmän nimeksi: Oulun 6 apinaa ja 1 enkeli
Niko: Joonas ihana nimi
Joel: samaa mieltä
minä: täydellinen ryhmän nimi.
Aleksi: liian täydellinen
Tommi: kyllä, näähää sit siel.
Niko: joo.
Joel: juu
________

Aleksi

"Olli hei, onks sulle tullu ig viesteis kysymyksii esim "missä y/n" tai tällästä?" Kysyn "onjoo" Olli vastaa "no tänää ne saa tietää" sanon "nii" Olli vastaa ja huomaan kun hänen poskellaan valuu kyynel "Olli rakas älä itke, me pärjätään" sanon "joo" Olli sanoo "usko pois" sanon "joo uskon" Olli sanoo

Skip 2h

Olli

Otan kuvan y/n arkusta BlindChannel ig käyttäjälle ja laitan tekstiksi "this is where y/n has been" olin jatkamassa kirjoitusta mutta Joonas sanoo "y/n toiveesta, laita siihen että sen sydän ei toiminu enää" "okeii" vastaan ja aloitan kirjoituksen uudelleen "for all of your guestions where y/n is, heres the answer for everyone, y/n heart didnt work anymore, now we have to be saying goodbyes to her one last time..rest in piece y/n" kirjoitan ja lähetän sen ig storyyn. (Ja iha btw en tiiä et kirjoitinko ton enku kielise teksti oikei) Heti ekalla sekunnilla tulee tiktokkiin y/n edittejä ja kiinnitän huomion yhteen esitin tekstiin "y/n oli meille tärkeä, joonakselle varsinkin mutta nyt on hyvästelen aika, y/n muista me rakastetaan sua ja muistetaan sut aina" "Joonas tuuppa lukee tää" sanon "ihanasti kirjoitettu" Joonas sanoo ja kommentoin videoon sydämmen ja tykkäsin siitä myös. Selaan hetken vielä tiktokkia ja näen videon missä on pilapiirrustua y/n ja captionissa lukee "hahahaha ihan oikein y/n, se ei ansainnut paikkaa bändissä ja joonaski varmaa vihaa y/n, ois pitäny heittää bändistä pois aikoja sitte" mitä vittua suoraan sanottuna, ei näin. Ei.

Joonas

Otan kuvan omalle ig tilille ja kirjoitan siihen tekstiksi "y/n sydän ei toiminut enää, y/n on tärkeä, lepää rauhassa rakas y/n" pienen itkun seassa lähetän tuon ig storyyn."Joonas Ootko kunnossa?" Niko kysyy "en oo" sanon "älä huoli me selvitään tästä" Niko sanoo

Skip 20min

Aleksi

Aika kantaa arkku hautaan. Olimme todella hyvät ystävät ja itkemme jokainen Niko, joel, Olli, Tommi, minä ja varsinkin joonas. Laskimme y/n arkun kuoppaan joka oli kaivettu y/n varten. Hautajaisiin oli kutsuttu pari y/n kaveria, crew, sukulaiset, sisarukset ja vanhemmat. Kaikki heitti ruusut haudan päälle, Joonas oli laittanut y/n arkun sisälle ruusu kimpun ja kuvia heistä yhdessä.

Joonas

"Olli hei oisko mahollista jos Tuun sun luo tänää?" Kysyn Ollilta "joo tottakai voi tulla" hän sanoo kyynel silmässä ja katsoo minuun hymyillen ja halaa minua kun huomaa että olen ihan itkun seassa "Joonas muista että minä ja muut tuetaan sua vaikeina hetkinä" Olli sanoo tuijottaessa hautaan päin ja lähtee Aleksin luo "hei voisinko puhua hetken sinun kanssa?" Y/n äiti kysyy "joo tottakai" sanon "y/n kertoi minulle paljon sinusta, ennen kuolemaansa" y/n äiti sanoo " hän kertoi miten paljon sinua rakastaa, hän kertoi myös että häntä pelottaa kuolla ja harmittaa tosi paljon kun joutuu jättämään sinut" y/n äiti jatkaa "hän sanoi että rakastaa sinua ikuisuuden" y/n äiti sanoo, nyökkään vain hymyillen "joten kiitos että pidit huolta hänestä, minkä pystyit, pidä huolta itsestäsi!" Hän sanoo ja lähtee.

______

Se niistä hautajaisista.

Sanoja: 565

"Miks sä tälläseen luuseriin rakastuit?!"// Olli x AleksiWhere stories live. Discover now