Kaksi rakastunutta poikaa

174 11 1
                                    


Olli

Taas matkalla studiolle. Noh mikäs siinä, rakastan työtäni. Tunnen kuinka puhelimeni tärisee taskussa. Joku soittaa. Aleksi.

"Moi" kuulen "heii"sanon "missäs meet?" Aleksi kysyy "kohta studiol" sanon "joop kaikki on jo tääl paisti sinä ja Niko" hän vastaa "joo, moi" sanon "moro"

Timeskip 10min
(Ollin pov viel)

Heti kun avaan studion oven kuulen Aleksin huutavan "moii" vastaan sanomalla "heii"
muutkin moikkaavat. "Tulit ennen nikoa, joka on ihme" joel sanoo "no nii" Tommi sanoo "heräsin ajois tänää" sanon "vai että Olli matela heräs ajoissa?" Joonas sanoo "nii siinä tais kuule käydä" vastaan "voiko olla mahollista ees?" Joonas jatkaa "näköjää" Tommi vastaa "no ihmettelen suuresti, aina ku yritän herättää Ollia nii siinä menee ainaki puol tuntii" joel sanoo ja kuulemme kun meidän räppäri tulee ovesta sisään. "Arvaappa Niko mitä" joel sanoo "no mitäs" Niko vastaa "Olli matela heräs tänään ajoissa!" Hän sanoo "mitäs vittua Olli onko totta?" Niko kysyy "joo on se" sanon "no mut aletaan treenaa jo" Niko jatkaa.

Aleksi

Haluaisin kysyä Ollilta että haluaisiko hän olla yhdessä kanssani, en uskalla. "Olli" sanon "no mitä" Olli vastaa " tuutko  tonne sivummalle" kysyn "joo?" Hän vastaa. Kävelemme toiseen huoneeseen. "Nii mitä?" Olli kysyy "että ku oon miettiny nyt et haluisitko vaikka yrittää suhdetta?" Kysyn. Vittu Aleksi noinko sä kysyt ihmiseltä haluaako hän olla kanssasi. "No voitashan me" Olli sanoo "joo no hyvä tietää" sanon. Onko se hyvä tietää, on se, mutta tuo kuulosti typerältä. "Hei Olli oota vielä" sanon "no?" Olli vastaa " kerrotaa jätkille ettei ala epäilee mitää" sanon "joo kantsii se on ehkä järkevin juttu" Olli sanoo. Kävelemme olohuoneeseen jossa joka jätkä mukaan on. "Kaikki kuulolle!" Sanon "no mitä ny" Tommi sanoo "kerro" joel vastaa " me ollaan alen kans yhes" Olli sanoo "Oikeesti?" Joonas sanoo "joo"sanon "onnittelut" Joonas sanoo "onnee" Niko ja joel sanoo "onnee teille" Tommi sanoo. Nyt olin oikeasti onnellinen tuossa hetkessä. Kaksi rakastunutta poikaa. Sitähän me olimme.

_____

Sanoja:337

Tää on lyhyt mut toivottavasti tykkäätte, koska ite oon sitä mieltä et tää on ihan ok mut ei mikään paras. Yritän tehä seuraavasta osasta pidemmän.

"Miks sä tälläseen luuseriin rakastuit?!"// Olli x AleksiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora