cuma gunu olan mukemmel olay

24 6 19
                                    

Cuma günü tüm sınıfı ve karşı sınıfı 5. Derste konferans topladilar. Noluyo olm fln dedim ben. Bazi disiplin kurulu
Hocalari vardı çünkü.

Neyse sonra bi hoca konuşmaya başladı "hocam ben direk konuya gireyim, erkekler özel bolgelerini çekip birbirlerine atiyorlar."

Sonra müdür ne diye bağırdı bunu yapan erkekleri yaşlarına aldılar açıklama yapmakarini beklediler sonra karşı sınıftan birisi "hocam teneffuslerde birbirlerinin kucaklarina oturuyolar" gibi şeyler dedi onları ifsaladi yani.

Çüklerini çekip birbirlerine atmakarini nasıl öğrendiler bilmiyorum.

Neyse sonra bunu yapanlar disipline gitti. Disipline gidenelr arasında ikizi olan biri vardı. Onun yerine ikizi ağlıyodu.

Birde bi tane kız grubu vardı onları da yanlarina aldilae kizlar ağlamaya başladı onlarda güldü geçti müdür dedi ki "aglamayin 10 katini yaparım"

Sonra hatirladigim kadarıyla Discipline gitmişlerdi.

Az kalsın beynim cukume kaciyodu benden hoşlanan çocukla aramda olan olayları ogrendiler diyw(o çocuğa asik degilim. Sadece o bana herkesin içinde acilmisti ve bj kaç gün sınıftakiler peşimi birakmadi)

Sonra öğle yemeğine gittik ben normalde asla ama asla öğle yemeğine inmiyirhm(yemekler kötü) ama zorla indirdiler yemekhaneye.

Neyse ben bi çorba aldım başka bisey almadim o çorbayı da içmedim döktüm gittim sınıfa benden hoşlanan çocuk siniftaydi(biz baya yakınız bana açılmadan önce takiliyoduk) dedimki "aramızda olan olayı ogrenmedikleri i için sansliyiz"

Sonra işte öğle arasında sınıfı temiz tuttuğumuz için 7-8. Derslerde sınıf hocamız pasta getirecekti bizde cips. Bizim mallar depresyona girip bitirmiş bi paket cipsi.

Neyse öğle arasından sonra okuma saatindeydik. Hoca geldi geldi. Toplantı oluyomus o yüzden hocanizi beklemeyin açın kitabı okuyun başkan sen sorumlusun dedi. NORMALDE OKUMA SAATJ 20 DK AMA AQ BASKANI 45 DAKIKA OKUTTU. Ama kalan 10 dk konuştuk.

Neyse sonra 7. Derse geldik sınıf hocamız(ask kadin) konusma yaptı. Hiç beklemiyodhm falan demişti. Sonra sıralari birlestirdik actik cipsleri bi mal plastic catal fln getircekti getirmis biz onu aldım pastası koydu hoca yedik sohbet ettik.

8. Derste devam ettik. Discipline gidenlerj beklemistij ama gelmemislerdi bende Catalimi cope atmıştım ama avuc avuç pastayi yedim hıhı.

8. Derste Discipline giderler geldi noldugunu naptiklwdini sorduk. Sanırım birisi kızların özel bolgelerini elliyolwr3
demis müdür falan da 155 I aramakla tehdit etmiş videolarını çekmisler.

İlk oncelikleee, kızların ağlamasına gülmeleri yanlış. Düşmanın bile ağlıyorsa buna gülünmez.

Hoşlanan konusu, bizim okul böyle konularda baya katı.

Ayrıca isim vermememin sebebi karşı sınıftaki bazı kişilerde wattpad kullanıyor ve hesabımı biliyolar, zaten bu olayı paylaşmadan önce onlardan izin almıştım ama rahatsız olmasınlar diye isim vermedim.

HerseyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin