Dámy - neDámi

31 3 0
                                    

Dana, Jana a Hana si vyšli von. Nebolo by na tom nič zvláštne keby tam neprišiel aj on. On, volajme ho Don, bol Hanin bývalý srdca šampión. Nič netešilo Hanu viac ako to, že to tak už nie je. A aj preto ju jeho snaha, nenápadne upútať Danu a Janu, spočiatku tak baví. S nenápadným úškrnom popíja víno a čaká kedy si Don prisadne aby ich zbalil.
Netrvá to nejak dlho. Ako inak, veď Don nikdy nestráca čas.
Dávajú si drink , jeden , druhý , tretí a možno aj desiaty. Kto by to bol býval v tej chvíli rátal. Aaaaa už to ide. Don sa osmelí. Dana a Jana tiež.
Zrazu Don vraví: "Danka a Janka postavte sa a ukážte mi zadky."
Danka a Janka sa poslušne postavia a ukážu mu zadky. Dana sa krúti okolo osi, Jana robí akože twerk. Don slintá. Nie obrazne. Hana by bola bývala odprisahala, že slintá ako taký bernardín. Kútikom oka pozerá na Hanu, akože ASI či jej to vadí. Nevadí. ASI. Čo by aj malo.
V kútiku duše ju to ASI aj baví. Sama nevie.
"Môžem ich zobrať tancovať?" pošeptá jej zrazu Don.
"Samozrejme." Odpovedá brutálne rýchlo a príliš upišťaným hlasom Hana.
Tancujú. Don, Jana a Dana. Zavolajú aj Hanu. Hana ide. Netrvá dlho a prestane ju to baviť. Posadí sa na miesto, popíja víno a pozoruje výjavy, ktoré sa dejú pred ňou na pľaci.
Nový klip Lambady v podaní tohto tria, oproti originálu okorenený o slečnu navyše, ale úprimne zato má niečo do seba. Avšak Hana má sem tam aj nejaké tie zasraté pocity. Na tie ASI všetci traja zabudli. Vlastne na ne konkrétne v tej chvíli zabudne aj ona. Normálne ich potlačí tak, že jej to skutočne nevadí. Ovšem do chvíle, kým jej to reálne vadiť začne.
"Hana? Nevadí ti to, že nie?" Spýta sa akože s malou dušičkou Jana, popritom ako ju Don drží za boky a zvodne nimi máva zo strany na stranu.
Túto otázku dostane Hana ešte v ten večer snáď milión krát a vždy odpovie rovnako.
"Nie. Čo si, nie. Niee. No vážne, veď nieeeee."
V pozadí jej hlavy, ale stále znie to sprosté ASI.
Nejde o Dona. Toho má vysporiadaného už dávno. Nečaká však, že Jane a Dane nedôjde, že ASI jej to nie je príjemné.
Ale koho by v tej chvíli zaujímalo čo cíti ten druhý, keď práve divoko tancuje v krčme tak, akoby bol v nejakej reality šou.

Keby ju boli bývali poznali ako stále tvrdia, tak by vedeli, že jej to ASI vadí.
Že jej tak trošičku vadí, že ruky ktoré mala voľakedy pradávno tak rada, či už na sebe alebo v sebe, sa teraz dotýkajú kade-tade ich dokonalých tiel. Jeden by bol býval povedal, že jej to môže byť jedno. Hana však vie, že ju neserie ten narcistický týpek, čo sa tam vlní ako keby natáčal nové časti nejakej trápnej show o tancovaní. Nie, ju vyslovene serie Jana a Dana a to len preto, lebo kurva nechápu samé od seba, že to Hana berie ako zradu. Ale vlastne, keď sa to tak vezme, je to jej chyba. Hana to vie. Má možnosť celý večer povedať, že jej to prekáža. Sama si túto sračku robí a sama si ju aj vyžerie, keď je nútená pozerať sa na tie výjavy až kým nezačne svitať.

Janka a Danka spokojné nadránom odchádzajú domov. Jedna pusa od Jany pristane na ústach Hane, jedna sa ujde aj Donovi. Opakovačka s Danou a môže sa ísť veselo domov.
Don, samozrejme taktiež nadmieru spokojný, Hane ešte pár minút oduševnene vykladá, aký preeeeeekráááásny večer zažil.
V tej chvíli mu to Hana ASI aj úprimne praje. Praje im to ASI všetkým, že si tak zasrane krásne navzájom pošteklili egá.

Hana, ktorá sa s tým zážitkom po ceste domov ASI vysporiadala, si konečne spokojne ľahne k svojmu mužovi. Privonia si k nemu. Pošepká mu, že ho miluje a že je naozaj kurevsky vďačná, že ho má..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 26, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

poVIEdky od dIEVkyWhere stories live. Discover now