🌈VANTE🌈

126 24 13
                                    

1. რა შეგიძლია შენზე მოკლედ, რომ მოგვიყვე ?

ვარ ადამიანი,რომელსაც უყვარს მუსიკა.

2. გაქვს რაიმე განსაკუთრებული ნიჭი ? 

განსაკუთრებული არაფერი. 

3. შენი პირველი ფიქცია რაზე მოგვითხრობს ? 

ჩემი პირველი ფიქცია არის 'WHO AM I', რომელიც იმავე სახელის ფილმის მიხედვით დავწერე. ფიქციაში არის ბიჭი, სახელად ჯონგუკი, რომელიც ბებიასთან ერთად ცხოვრობს. მან კარგად იცის პროგრამული ენები. ერთი შემთხვევა კი მას სამ ჰაკერ ბიჭთან: ჯიმინთან, იუნგისთან და ნამჯუნთან დააკავშირებს, რომლებიც სხვა და სხვა ფირმებსა თუ საგამოძიებო ორგანოებს გატეხავენ,საბოლოოდ კი ისინი ყველაზე ძლიერ ჰაკერ MRV-ს დაუპირისპირდებიან.

4. რამდენად დიდ დროს ატარებ ვატპადში ? 

მთელი დღის ნახევარს მაინც ვათპადში ვატარებ. ჩემთვის ასე ვთქვათ შეუცვლელი საქმიანობაა ეს. ძლიერ დამოკიდებული ვარ ვათპადზე. მას შემდეგ, რაც ამ აპლიკაციის შესახებ გავიგე, არ არსებობს დღე, როდესაც მე ვათპადში არ ვარ.

5. რომელ ქვეყანაში იმოგზაურებდი და ვისთან ერთად ? 

საშუალება რომ მქონდეს მთელს მსოფლიოს შემოვივლიდი, თუმცაღა არის რამდენიმე, რომელსაც აუცილებლად ვესტუმრებოდი:1.საქართველო(სამწუხაროდ ჩვენ, ქართველებსაც კი, არ გვაქვს მთლიანი ჩვენი ქვეყანა შესწავლილი და ნანახი. ბევრი ლამაზი და საინტერესო ადგილია ჩვენთან, რომლებიც არაფრით ჩამოუვარდება მსოფლიოს სხვა ულამაზეს ადგილებს)2.სამხრეთი კორეა3.ტაილანდი. ვისთან ერთად? ჩემს ყველაზე ახლო ადამიანებთან ერთად...თუმცა ალბათ მარტო მოგზაურობა უფრო მომეწონებოდა. 

6. რომელი ცხოველი იქნებოდი ?

- ვეფხვი, იმიტომ, რომ ვეფხვის წელში ვარ დაბადებული. 

ინტერვიუ VANTE - სთან !Where stories live. Discover now